آکادمی هلاکوئی
1400/08/26
15:40
مدیرعامل Tron برنده حراج هنری ۷۸ میلیون دلاری شد و قطعه ای را به APENFT اضافه کرد

توکن‌های غیرقابل تغییر (NFT) همچنان با فناوری آینده‌نگر…

توکن‌های غیرقابل تغییر (NFT) همچنان با فناوری آینده‌نگر خود، کریپتو را منفجر می‌کنند. این بار جاستین سان (Justin Sun)، مدیرعامل ترون( TRON ) در صفحه رسمی خود در توییتر در مورد یک اثر هنری در قالب مجسمه ای که در یک حراجی به دست آورده است، مطلبی منتشر کرد.


2021 11 17 15 17 20 Tron CEO 300x246 - مدیرعامل Tron برنده حراج هنری 78 میلیون دلاری شد و قطعه ای را به APENFT اضافه کرد

این مجسمه هنری معمولا با نام “بینی” (The Nose=Le Nez) شناخته می شود و با بالاترین قیمت پیشنهادی، یعنی ۷۸,۳۹۶,۰۰۰ دلار فروخته شد. این مجسمه به APENFT (NFT) ، شبکه ای که بر روی TRON ساخته شده و توسط BitTorrent طراحی شده است، اضافه خواهد شد.


علاوه بر این، APENFT پلتفرمی است که هدف آن ثبت آثار هنری در سطح جهانی به عنوان NFT در بلاک چین است. بنابراین، انتظار می رود که اکوسیستم APENFT به شکار مجموعه های هنری معروف در جهان و ثبت آنها در سیستم خود ادامه دهد. در واقع، این یک خبر عالی است که شادی و هیجان را برای جامعه APENFT به ارمغان می آورد.


از سوی دیگر، APENFT قبلا در OKEx.com، یکی از صرافی‌های معروف در فضای کریپتو، فهرست شده است. در نتیجه، معامله‌گران و سرمایه‌گذاران اکنون می‌توانند به راحتی با استفاده از صرافی متمرکز، ارزهای دیجیتال را بخرند، بفروشند و معامله کنند.


این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی باشد.


منبع: coinquora.com


انتهای خبر

0
0