بورس نیوز
1402/11/28
17:58
کاهش ۱۱۸ میلیارد تومانی درآمد‌های های وب

درآمد ماهانه "های وب" در دی ماه سال سال جاری با کاهش ۳۶ درصدی نسبت به میانگین درآمدی ۹ ماه گذشته روبه‌رو بود.

بورس نیوز:


شرکت داده گستر عصر نوین در گزارش فعلیت ماهانه منتهی به دی ماه سال جاری میزان درآمد عملیاتی که از فروش و خدمات به دست آورد مبلغی برابر با ۱۳۰ میلیارد تومان به اطلاع سهامداران رسید، از ابتدای سال مالی تا انتهای دی ماه نیز میزان درآمد تجمیعی این شرکت بالغ‌بر یک هزار و ۵۲۶ میلیارد تومان شناسایی شد.


"های وب" در دهمین ماه از سال جاری میزان سرمایه خود را ۳ هزار میلیارد تومان به ثبت رساند، درآمد ماهانه‌ای که در دی ماه از سوی داده گستر عصر نوین به ثبت رسید ۴۸ درصد کاهش درآمد را نسبت به دی ماه سال گذشته در پی داشت.


درآمد ماهانه "های وب" در دی ماه سال سال جاری با کاهش ۳۶ درصدی نسبت به میانگین درآمدی ۹ ماه گذشته روبه‌رو بود، شرکت داده گستر عصر نوین میزان درآمدی تجمیعی که تا پایان دی ماه از فروش و ارائه خدمات به اطلاع سهامداران رساند با ریزش ۳۶ درصدی روبه‌رو بود.


کاهش ۱۱۸ میلیارد تومانی درآمد‌های های وب

"های وب" از ابتدای سال مالی تا پایان آبان ماه روند کم نوسانی را پشت سر گذاشته بود و در آذرماه توانست به این روند پایان دهد و رشد ۱۶ درصدی را در کارنامه مالی خود به ثبت برساند اما؛ این افزایش درآمد نتوانست تداوم داشته باشد و در دی‌ماه با کاهش ۴۸ درصدی همراه شد.


بیشترین درآمدی که "های وب" در دی ماه از فروش و ارائه خدمات کسب کرد متعلق به بخش «فروش تجهیزات سمت مشترکین» با ۵۸ میلیارد تومان بود و پس از آن بخش رائه خدمات پروانه FCP با مبلغ نزدیک به ۳۱ میلیارد تومان در جایگاه بعدی قرار گرفت. همان‌طور که گفته شد درآمدی که "های وب" به دست آورد نسبت به دوره ماه گذشته ۱۱۸ میلیارد تومان کاهش پیدا کرد.


پایان مطلب


انتهای خبر

0
0