بورس پرس
1401/02/18
11:41
نتیجه چند مزایده بانک بورسی با واگذاری بلوک ۳.۵۴ درصدی "ومعادن"

بانک بورسی از فروش ۳.۵۴ درصد سهام "ومعادن" به ارزش ۵ هزار میلیارد تومان و عدم واگذاری سایر شرکت های قابل عرضه به دلیل نبود متقاضی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس ، بانک پاسارگاد از فروش ۳.۵۴ درصد سهام "ومعادن" به ارزش ۵ هزار میلیارد تومان از طریق مزایده و عدم واگذاری سایر شرکت های قابل عرضه به دلیل نبود متقاضی خبر داد و با توقف نماد، آماده بازگشایی برای دوشنبه شد.


براین اساس، "وپاسار" اعلام کرد: واگذاری سهام شرکت های بیمه پاسارگاد به میزان ۱۹.۹۹ درصد، سرمایه گذاری توسعه معادن و فلزات به میزان ۳.۵۴ درصد و مپنا به میزان ۵.۵۶ درصد از طریق شرکت فرابورس و بورس و شرکت گروه ارزش آفرینان پاسارگاد به میزان ۹۷.۹۹ درصد بصورت نقد و اقساط از طریق مزایده ۲۵ اسفند برگزار شد.


به این ترتیب، مزایده واگذاری سهام شرکت های فوق در سال ۱۴۰۰ برگزار شده و سهام سرمایه گذاری توسعه معادن و فلزات به تعداد ۲ میلیارد و ۹۷۴ میلیون و ۹۰۸ هزار و ۹۴۱ سهم معادل ۳.۵۴ درصد از قرار هر سهم ۱۷۰۰ تومان معادل ۵ هزار میلیارد تومان بصورت نقدی به فروش رسید.


ضمنا واگذاری سایر شرکت های قابل عرضه به دلیل عدم وجود متقاضی میسر نشد. لکن فروش سهام شرکت های مزبور در دستور کار هیات مدیره قرار دارد که اطلاعات تکمیلی و شرایط فروش پس از طی مراحل داخلی و اخذ مصوبات مربوطه متعاقبا از طریق کدال و روزنامه رسمی بانک به اطلاع سهامداران خواهد رسید.


تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir


انتهای پیام



انتهای خبر

0
0