خاور سهم
1402/02/14
09:30
#خاور ورود ۲۵۰۰ اتوبوس جدید به ناوگان پایتخت تا پایان سال علیرضا زاکانی با اشاره به برنامه مدیریت شهری برای توسعه ناوگان حمل و نقل عمومی در سال جا...

#خاور


ورود ۲۵۰۰ اتوبوس جدید به ناوگان پایتخت تا پایان سال



علیرضا زاکانی با اشاره به برنامه مدیریت شهری برای توسعه ناوگان حمل و نقل عمومی در سال جاری، اظهار کرد: ما امسال هم بازسازی و هم نوسازی ناوگان اتوبوسرانی را مورد توجه قرار داده‌ایم.


شهردار پایتخت با اعلام اینکه هدف‌گذاری ما برای نوسازی ۲ هزار دستگاه است که تا پایان سال تامین خواهد شد، خاطرنشان کرد: ۵۰۰ دستگاه اتوبوس ۲ کابین نیز تا پایان شهریورماه بازسازی و به ناوگان اضافه خواهد شد.


وی با بیان اینکه تامین ۲ هزار دستگاه اتوبوس از محل قرارداد با یکی از خودروسازان انجام می‌شود، تصریح کرد: هدف ما این است بتوانیم تا پایان سال حداقل ۲ هزار و ۵۰۰ دستگاه اتوبوس را به ناوگان حمل و نقل عمومی پایتخت اضافه کنیم.


زاکانی با اشاره به سهم وزارت کشور برای تامین اتوبوس، اظهار کرد: وزارت کشور قدرالسهم تامین ۵هزار دستگاه را پذیرفته که از محل قرارداد با یکی از شرکت‌های خودروسازی، ۲ هزار دستگاه اتوبوس پیش‌بینی شده و از این تعداد ۹۰۰ دستگاه به ناوگان حمل و نقل عمومی پایتخت اختصاص دارد که مطالبه ما این است سهم تهران از این اتوبوس‌ها افزایش پیدا کند.


بر اساس گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهر، شهردار تهران تاکید کرد: وزارت کشور با دیگر خودروسازان نیز قرارداد تامین ۳ هزار دستگاه اتوبوس را منعقد کرده که تهران از این قراردادها نیز سهم خواهد داشت. (ایسنا ۱۴۰۲/۲/۴)


@khavarsahaam



انتهای خبر

0
0