آکادمی هلاکوئی
1401/02/12
11:20
درآمد ۵۶۱ میلیون دلاری برای Yuga Labs از فروش زمین های متاورس Otherside

استارت آپ Yuga Labs، پدید آورنده مجموعه Bored…

استارت آپ Yuga Labs، پدید آورنده مجموعه Bored Ape Yacht Club (BAYC)، با ارزش ۴ میلیارد دلار، شنبه شب متاورس دیگری را راه اندازی کرد که شبکه اصلی اتریوم را بسیار شلوغ کرده و قیمت گس اتریوم را افزایش داده بود.


در کمتر از ۲۴ ساعت، آزمایشگاه یوگا بیش از ۵۶۱ میلیون دلار فقط از فروش NFT متاورس The Otherside کسب کرده است. NFTهای بازی متاورس آینده یوگا لبز توکن های بلاکچین منحصر به فردی هستند که نشان دهنده مالکیت یک دارایی دیجیتال یا فیزیکی است.


حدود ۵۵۰۰۰ NFT هرکدام به ارزش ۳۰۵ APE فروخته شد، که به این معنی است که با توجه به قیمت Apecoin (تقریبا ۱۹ دلار) در زمان ضرب، هر توکن NFTحدود ۵۸۰۰ دلار قیمت داشت. درآمد کل آزمایشگاه یوگا از این فروش بیش از ۳۱۸.۷ میلیون دلار بوده است.


بر اساس داده‌های CryptoSlam، این توکن ها تاکنون بیش از ۲۴۲ میلیون دلار در کل، حجم ثانویه معامله داشته است. از این رقم، بیش از ۱۹۰ میلیون دلار در OpenSea بوده است.



Screenshot 2022 05 02 at 10 47 34 NFTsales.png.webp WEBP Image 903 × 369 pixels 300x123 - درآمد 561 میلیون دلاری برای Yuga Labs از فروش زمین های متاورس Otherside

با توجه به تعداد بالای NFT و تقاضای بیشتر، فروش Otherdeed که در ساعت ۹ بعد از ظهر شنبه شب به وقت شرقی شروع شد، بلافاصله باعث افزایش گس اتریوم شد. ترافیک کاوشگر بلاک Etherscan همچنین منجر به گزارش هایی شد مبنی بر اینکه سایت برای بسیاری از کاربران کار نمی کرده است.


هنگامی که افزایش ناگهانی تقاضا برای تراکنش های سریع، شبکه را مسدود می‌کند، می‌تواند در زنجیره های اثبات کار مانند اتریوم اتفاق بیفتد و هزینه ها را افزایش دهد.




این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی باشد.


منبع: decrypt.co


انتهای خبر

0
0