بورس پرس
1403/01/21
11:00
درآمد ۱۵۵.۲ میلیارد تومانی بانک سینا با اعمال نرخ جدید تسعیر ارز

بانک سینا بعد از تعیین نرخ جدید تسعیر ارز بانک ها ، اثر درآمد حدود ۱۵۵.۲ میلیارد تومانی با اعمال در عملکرد را اعلام کرد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس ، بانک سینا به دنبال تعیین نرخ جدید تسعیر ارز بانک ها از اثر درآمدی و مثبت ۱۵۵.۲ میلیارد تومانی با اعمال در عملکرد خبر داد.


بر اساس این گزارش، "وسینا" در خصوص آثار مالی تسعیر اقلام پولی دارایی‌ها و بدهی‌های ارزی در پایان اسفند ۱۴۰۲، اعلام کرد: پیرو بخشنامه ۱۸ فروردین بانک مرکزی مبنای تسعیر اقلام پولی دارایی‌ها و بدهی‌های ارزی برای گزارشگری مالی منتهی به اسفند سال ۱۴۰۲ به منظور اعمال در دفاتر بانک و تهیه صورت‌های مالی، نرخ خرید حواله ETS مرکز مبادله ارز و طلا در ۲۸ اسفند و با رعایت استانداردهای حسابداری و سایر شرایط اعلامی در بخشنامه تعیین شده است.


نرخ تسعیر اعمال شده در صورت‌های مالی سال ۱۴۰۱ برای هر یورو و دلار ۲۶.۵ و ۲۵ هزار تومان و سایر ارزها بر مبنای نرخ برابری آنها با یورو بود.


با توجه به مراتب فوق، بانک سینا دارای وضعیت باز ارزی مثبت در ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ بوده و ما اعمال نرخ‌های جدید تسعیر ارز، اثر درآمدی آنها حدود ۱۵۵.۲ میلیارد تومان است اما تعیین آثار دقیق بر سود و زیان بانک منوط به تکمیل فرایند تهیه صورت‌های مالی سال منتهی به اسفند ۱۴۰۲ است.


تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir


انتهای پیام


انتهای خبر

0
0