اخبار اکس نوین
1400/09/03
00:00
ای تورو کاردانو و ترون را تا پایان سال برای کاربران آمریکایی حذف خواهد کرد

اکس نوین: بر اساس پست وبلاگی جدید پلتفرم معاملاتی ای تورو (eToro)، کاردانو و ترون تا پایان سال برای کاربران آمریکایی حذف خواهد شد. ای تورو روز سه شنبه در بیانیه‌ای اعلام کرد که کاردانو و ترون را تا پایان سال از لیست کاربران آمریکایی حذف خواهد کرد. در همین راستا، از ۲۶ دسامبر کاربران آمریکایی نمی‌توانند موقعیت‌های معاملاتی جدیدی را در کاردانو و ترون باز کنند و تا ۳۱ دسامبر این دارایی‌ها دیگر برای آمریکایی‌ها در دسترس نخواهد بود. این پلتفرم «ملاحضات مرتبط با کسب‌وکار در محیط نظارتی در حال تحول» را دلیل این تصمیم برشمرد. ای تورو اعلام کرد که پاداش استیک این دو دارایی تا ۱۵ ژانویه…

اکس نوین : بر اساس پست وبلاگی جدید پلتفرم معاملاتی ای تورو (eToro)، کاردانو و ترون تا پایان سال برای کاربران آمریکایی حذف خواهد شد.


ای تورو روز سه شنبه در بیانیه‌ای اعلام کرد که کاردانو و ترون را تا پایان سال از لیست کاربران آمریکایی حذف خواهد کرد. در همین راستا، از ۲۶ دسامبر کاربران آمریکایی نمی‌توانند موقعیت‌های معاملاتی جدیدی را در کاردانو و ترون باز کنند و تا ۳۱ دسامبر این دارایی‌ها دیگر برای آمریکایی‌ها در دسترس نخواهد بود. این پلتفرم «ملاحضات مرتبط با کسب‌وکار در محیط نظارتی در حال تحول» را دلیل این تصمیم برشمرد.


ای تورو اعلام کرد که پاداش استیک این دو دارایی تا ۱۵ ژانویه سال آینده به کاربران پرداخت شده و پس از آن به اتمام خواهد رسید. با این حال، کاربران آمریکایی می‌توانند موقعیت‌های فعلی خود در کاردانو و ترون را باز نگه دارند و این پلتفرم خاطرنشان کرد که هر زمان که کاربران تصمیم به بستن موقعیت‌های معاملاتی خود بگیرند بهای آن با دلار به آنها پرداخت خواهد شد. eToro خاطرنشان کرد که کاربران در حال حاضر مجبور به فروش موقعیت‌های خود نیستند و هیچ برنامه‌ای برای فروش اجباری وجود ندارد.


البته طبق پست وبلاگی eToro، این پلتفرم فروش دارایی را در سه‌ماهه اول سال ۲۰۲۲ محدود خواهد کرد. ای تورو قصد دارد در سال ۲۰۲۲ کیف پول اختصاصی خود را عرضه کند.


در این پست وبلاگی آمده است که محدودیت فروش، حداقل تا ۳۰ روز پس از ارائه پشتیبانی برای بازخرید کاردانو و ترون به کیف پول رخ نخواهد داد و کیف پول eToro Money حتی پس از حذف کاردانو و ترون برای کاربران آمریکایی، به پشتیبانی از این دارایی‌ها ادامه خواهد داد.


منبع theblockcrypto


انتهای خبر

0
0