بورس پرس
1401/04/20
00:00
زمان و شرایط خروج "واتی" از سهامداری رکورددار قدیمی افزایش سرمایه اعلام شد

شرایط و زمان عرضه بلوک ۷.۴۵ درصدی سهام رکورد دار قدیمی افزایش سرمایه توسط سرمایه گذاری آتیه دماوند اعلام شد تا در صورت انجام زمینه خروج از ترکیب سهامداری فراهم شود.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس ، سرمایه گذاری آتیه دماوند در نظر دارد بلوک ۷.۴۵ درصدی سهام کارخانجات مخابراتی ایران را بطور عمده و نقد یا شرایطی در تابلو زرد بازار پایه به فروش برساند تا در صورت انجام از ترکیب سهامداری آن خارج شود.


به این ترتیب، مقرر شده ۶۷۸ میلیون سهم در نماد "لکما۴" روز چهارشنبه ۲۶ مرداد از طریق کارگزاری بانک صنعت و معدن عرضه شود. در این واگذاری قیمت پایه هر سهم ۲۴۹ تومان، قیمت پایه کل ۱۶۸.۸ میلیارد تومان معنی سپرده حضور در رقابت ۱۶.۸ میلیارد تومان تعیین شده است.


خریدار در صورت تمایل به خرید نقدی موظف است کل مبلغ مورد معامله را حداکثر تا ۲ روز کاری از تاریخ معامله پرداخت کند. در صورت خرید شرایطی، ۲۵ درصد ارزش کل معامله باید حداکثر طی ۱۴ روز کاری پس از انجام معامله بصورت نقد و الباقی ثمن معامله معادل ۷۵ درصد ارزش کل معامله طی چهار سال در اقساط سه ماهه با نرخ سود سالانه ۱۸ درصد پرداخت شود که تاریخ اولین قسط ۶ ماه پس از قطعی شدن معامله در فرابورس است.


بر اساس این گزارش، کارخانجات مخابراتی ایران با اعمال افزایش سرمایه ۲۱۸۳ درصدی از محل تجدید ارزیابی در ۳۰ تیر سال ۹۴، رکورد دار افزایش سرمایه همه شرکت های بورسی و فرابورسی بشمار می رفت.


تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir


انتهای پیام


انتهای خبر

0
0