موج مثبت Positive Wave
1400/03/02
12:58
اونی که بازیگر بوده ، خوب میدونه وقتی میخاد سهمی رو داغ کنه چطوری باید بزنه زیرش و سهم رو ببره بالا . جوری که فروشنده قوی ۱۷۰۰ تومنی رو که باد میند...

اونی که بازیگر بوده ، خوب میدونه وقتی میخاد سهمی رو داغ کنه چطوری باید بزنه زیرش و سهم رو ببره بالا . جوری که فروشنده قوی ۱۷۰۰ تومنی رو که باد میندازه به گلو و میگه " ما که فروختیم " و مدعی هست که سهم میریزه رو مجبور کنه ، که بیاد و ۲۲۰۰ باز بره تو صف خرید .



همیشه بازیگرای خوب برای من همین مدل پرقدرت جلوه میکردن و میدونستم اگه بخان بازی رو تیز پیش ببرن ، مکثی در کار نیست . بازیگر باید جوری اغوا کنه که تو فکر کنی اگه امروز سهمی رو به قیمتی مشخص نخری ، فردا نمیتونی به همون قیمت سهم رو بخری !



اینکه امروز مردم ناآگاه رو مقصر بدونم اوج بی انصافیه . مردمی که در زمان کرونا و بیکاری ، به دعوت دولت و ... اومدن وسط و در یک لحظه خودشون رو وسط تالار حرص و طمع بازاری دیدن که با بنزین داغ میشد . آخه این خاصیت بنزینه که زود شعله میگیره ولی دوامش کمه و زود یخ میکنه .



اونزمان هم بودن کسانی که میخاستن این بازی کندتر پیش بره یا دامنه کوتاه بشه اما رد شدن چون برای بازی که تدارک دیده شده بود بقدر کافی بزرگ نبودن . خرید سهام دولتی چنان پرقدرت و سریع پیش میرفت که هر کسی رو مجاب میکرد بیاد وسط و تنی به آب بزنه .



اونجا بود که شستا وقتی میرسید به سقف کانال دوم و میخاستی بگی رو ۶ تومن میشه بخشی از سود رو شناسایی کرد ، باید مراقب میبودی فحش نخوری ، چون مثلا داری سهم ۱۲ تومنی رو در قیمت ۶ تومن اخطار میدی و از هیچی خبر نداری !



واقعیت اینه ، هرکسی که از همچین پارتی شیطانی عبور کرد و زنده و سرپا موند باید شاکر پروردگار باشه و مردمی که اعتماد کردن و لای در موندن ، بی گناهانی هستن که نمیدونستن پا به کجا گذاشتن ...



@salarsafaie

انتهای خبر

0
0