آکادمی هلاکوئی
1400/06/16
10:20
تحلیل تکنیکال استلار(XLM)؛ سه شنبه ۱۶ شهریور

استلار (XLM) از ۳۱ آگوست(۹ شهریور) تقریبا ۳۱…

استلار (XLM) از ۳۱ آگوست(۹ شهریور) تقریبا ۳۱ درصد افزایش یافت و در طی این روند صعودی ،سطح عرضه ۰.۴۲۶ دلاری مورد امتحان قرار داده است. اگرچه ممکن است پیش از روند صعودی شاهد یک اصلاح جزئی باشیم ، اما سرمایه گذاران باید توجه داشته باشند که سطح مقاومت ۰.۴۹۵ دلاری می تواند به یک کف حمایتی تبدیل شود. چنین صعودی ، سلطه خریدارن بر بازار را تایید می کند و از مسیر صعودی شدید خبر می دهد.


عبور از مقاومت ۰.۴۹۵ دلاری استلار را در مسیر رشد ۳۰ درصدی به ۰.۶۴۵ دلارقرار می دهد. طی این روند ، XLM از قیمت فعلی تا ۰۶۴۵ دلار ، ۵۵ درصد جهش می یابد.


اگر قیمت XLM بتواند بالاتر از ۰.۴۱۶ دلار با کندلی روزانه بسته شود ، می توانیم از بازیابی کامل قیمت از سقوط ۱۹ مه(۲۹ اردیبهشت) اطمینان حاصل کنیم. گاوهای استلار دیگر می توانند قیمت را به سقف قیمت سال جاری در ۰.۷۹۹ دلار برسانند.


XLMUSDT 2021 09 07 08 32 30 637665814607050148 300x170 - تحلیل تکنیکال استلار(XLM)؛ سه شنبه 16 شهریور

نمودار ۱ روزه جفت ارز XLM/USDT از سوی دیگر ، اگر قیمت XLM نتواند دربالای ۰.۴۲۵ دلار ویا ۰.۴۹۵ دلار تثبیت شود، روند صعودی به تاخیر می افتد ویا قیمت در محدوده ی ثابتی رنج خواهد زد. در برخی از شرایط، سرمایه گذاران ممکن است سیو سود کنند و در پی آن ، احتمالا استلار به سطوح پایین تری کاهش یابد.


کف حمایتی ۰.۳۲۴ دلاری تنها پایه ایست که می تواند در مقابل کاهش استلار بایستد. بنابراین ، کاهش قیمت به زیر این حمایت ، سناریوی صعودی را باطل می کند.


فروش یکجا و ارزان استلار ممکن است تا محدوده حمایتی بعدی در ۰.۲۸۵ دلار ادامه یابد.



این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی باشد.


منبع: fxstreet


انتهای خبر

0
0