بورس پرس
1400/05/26
13:29
دو سهامدار عمده فروشنده بلوک ۳۳ درصدی سهام بانک سینا شدند + شرایط

شرایط و زمان عرضه بلوک ۳۳ درصدی بانک سینا توسط دو سهامدار عمده بطور یکجا یا نقد و شرایطی در بازار دوم معاملات بورس اعلام شد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس ، بنیاد مستضعفان اصالتا و به وکالت از موسسه بنیاد علوی و شرکت مادر تخصصی مالی و سرمایه گذاری سینا در نظر دارد بلوک ۳۳ درصدی سهام بانک سینا را بطور یکجا یا نقد و شرایطی در بازار دوم معاملات بورس به فروش برساند.


به این ترتیب، مقرر شده ۸ میلیارد و ۳۷۷ میلیون سهم در نماد "وسینا" ۳۰ شهریور از طریق کارگزاری بورس بهگزین عرضه شود. در این واگذاری قیمت پایه هر سهم ۵۹۴ تومان و ارزش پایه کل ۴.۹ هزار میلیارد تومان تعیین شده است.


خریدار در صورت تمایل به خرید نقدی موظف است کل مبلغ معامله را طبق مقررات و قوانین بورس ظرف مدت حداکثر دو روز کاری از تاریخ مشخص شدن برنده مزایده پرداخت کند.


در صورت تقاضای خرید نقد و اقساط خریدار باید ۲۵ درصد از ارزش کل معامله را بصورت نقدی حداکثر ظرف مدت ۱۴ روز کاری بعد از مشخص شدن برنده رقابت پرداخت و الباقی ۷۵ درصد را حداکثر در مدت ۳۶ ماه در قالب ۶ فقره چک با فاصله شش ماه و مبالغ یکسان پرداخت کند که تاریخ پرداخت اولین قسط ۶ ماه پس از قطعیت معامله در بورس خواهد بود.


تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir


انتهای پیام


انتهای خبر

0
0