آکادمی هلاکوئی
1400/10/16
11:10
تحلیل تکنیکال کریپتو دات کام(CRO)؛ پنج شنبه ۱۶ دی

رمزارز کریپتودات کام (CRO) در سه روز گذشته…

رمزارز کریپتودات کام (CRO) در سه روز گذشته ،نزدیک به ۱۸ درصد کاهش یافت و در حدود سطح حمایت ۰.۴۸۱ دلاری، یک کف قیمت نوسانی ایجاد کرد. نکته قابل توجه این است که CRO از ۴ دسامبر(۱۳ آذر)، دو بار دیگر به این سطح برخورد کرده است.


در مجموع ، با توجه به اینکه CRO سه بار این سطح را مورد امتحان قرار داده است ، یک الگوی کف سه قلو شکل می گیرد که حاکی از آغاز روند صعودی در مدت زمان کوتاهی است. با فرض اینکه گاوها متحد شوند، قیمت کریپتو دات کام به سمت سطح ۰.۵۸۹ دلاری پیش خواهد رفت و در بالای آن نقدینگی موجود را جمع آوری خواهد کرد.


با افزایش فشار خرید، قیمت کریپتودات کام حتی می‌تواند به سطح مقاومت ۰.۶۶۲ دلاری برسد. در مجموع ، CRO از سطح ۰.۵۰۵ دلار ، ۳۰ درصد رشد می کند.


CROPERP 2022 01 06 07 47 59 637770322878277268 300x160 - تحلیل تکنیکال کریپتو دات کام(CRO)؛ پنج شنبه 16 دی

نمودار ۴ ساعته جفت ارز CRO/USDT


به رغم اینکه شرایط برای صعود کریپتو دات کام ، مهیا به نظر میرسد ، اما عدم افزایش فشار خرید می تواند شرایط را دشوار کند. در صورت بی تفاوتی گاوها نسبت به این آلت کوین، احتمال زیادی وجود دارد که CRO به زیر کف حمایت ۰.۴۸۱ دلاری کاهش یابد.


با تثبیت قیمت زیر آن ، سناریوی صعودی باطل خواهد شد. پس از آن ، CRO می تواند در مسیر کاهش به سطح حمایت فوری در ۰.۴۲۴ دلار قرار گیرد.



این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی‌باشد.


منبع: fxstreet


انتهای خبر

0
0