اخبار اکس نوین
1400/07/24
08:58
جهش ۲۵ درصدی متیک در پی لیست شدن در صرافی کره‌ای آپ بیت

اکس نوین: در ادامه روزهای خوب بازار ارز دیجیتال و با لیست شدن توکن متیک در صرافی کره‌ای آپ بیت (Upbit)، این توکن با جهشی ۲۵ درصدی مواجه شد. صرافی کره‌ای آپ بیت روز گذشته اعلام کرد که توکن متیک را لیست کرده است و معامله‌گران این صرافی می‌توانند از این پس با حداقل سپرده ۱۰ متیک به خرید و فروش این توکن بپردازند. پس از انتشار این خبر، متیک با جهشی ۲۵ درصدی مواجه شد و به ۱.۶۰ دلار رسید. متیک، توکنی بومی شبکه پالیگان است. این شبکه به عنوان یکی از راهکارهای مقیاس‌پذیری اتریوم شناخته می‌شود و تحلیلگران آینده بسیار خوبی را برای آن متصورند. علاوه بر توکن…

اکس نوین : در ادامه روزهای خوب بازار ارز دیجیتال و با لیست شدن توکن متیک در صرافی کره‌ای آپ بیت (Upbit)، این توکن با جهشی ۲۵ درصدی مواجه شد.


صرافی کره‌ای آپ بیت روز گذشته اعلام کرد که توکن متیک را لیست کرده است و معامله‌گران این صرافی می‌توانند از این پس با حداقل سپرده ۱۰ متیک به خرید و فروش این توکن بپردازند. پس از انتشار این خبر، متیک با جهشی ۲۵ درصدی مواجه شد و به ۱.۶۰ دلار رسید.


متیک، توکنی بومی شبکه پالیگان است. این شبکه به عنوان یکی از راهکارهای مقیاس‌پذیری اتریوم شناخته می‌شود و تحلیلگران آینده بسیار خوبی را برای آن متصورند.


علاوه بر توکن متیک، دو ارز دیجیتال سولانا و نو سایفر نیز روز گذشته در این صرافی کره‌ای لیست شدند. در حالی سولانا با رشدی ۵.۸ درصدی به این خبر واکنش نشان داد، نوسایفر با رشدی ۶۷۸ درصدی از ۰.۲۹ دلار به ۲.۶۱ دلار افزایش یافت. البته در زمان نگارش این خبر قیمت با کمی کاهش روبه‌رو شده است.


پالیگان و نو سایفر اولین پروژه‌هایی نیستند که پس از لیست شدن در صرافی‌ها رشد می‌کنند. در طول تابستان اخیر، چندین ارز دیجیتال پس از لیست شدن در کوین بیس، بزرگترین صرافی آمریکایی به طور چشمگیری رشد کردند. از جمله این ارزها می‌توان به هاروست فایننس اشاره کرد که پس از ورود به کوین بیس ۱۲۷ درصد رشد کرد.


بر اساس داده‌های وب سایت CoinGecko، صرافی آپ بیت در حال حاضر با حجم معاملات روزانه ۷ میلیارد دلاری بزرگ‌ترین صرافی کره جنوبی محسوب می‌شود و با توجه به رشد بازار رمزارزها در کره، احتمالا به زودی ارزهای جدیدی را لیست خواهد کرد.


منبع cryptobriefing


انتهای خبر

0
0