همفکران
1401/03/31
11:05
#مجمع #دتماد 📌 به گزارش همفکران مجمع عمومی عادی سالانه شرکت توليد مواد اوليه‌ داروپخش‌ با حضور 81.94 درصد سهامداران و هیئت مدیره شرکت در حال برگزا...

#مجمع


#دتماد



📌 به گزارش همفکران مجمع عمومی عادی سالانه شرکت تولید مواد اولیه داروپخش با حضور ۸۱.۹۴ درصد سهامداران و هیئت مدیره شرکت در حال برگزاری است...



در این مجمع مطرح شد:



✅ شرکت جایگاه اول در تولید و فروش داخلی و صادراتی ماده موثره دارویی دارد. چشم انداز شرکت تبدیل به قطب تولید فرآورده های دارویی نارکوتیک در منطقه غرب آسیاست.



✅ تیم مدیریتی جدید در ۱۴ اسفند مستقر شده است و با توجه به زمان لازم برای تحویل و تحولات و به دلیل کمبود موجودی، عملا یک ماه و نیم فعالیت موثر داشتیم.



✅ طی این مدت توانستیم مقادیر قابل توجهی موجودی مواد موثره ریجکتی که باید امحا میشد را با کمک متخصصان واحد تحقیق و توسعه تایید بگیریم به تولید برگردانیم. فقط در چند هفته اخیر، ۹ میلیارد تومان مواد اولیه به چرخه تولید برگشتند و اثر این اقدامات بر بهای تمام شده در صورتهای مالی نمایان خواهد شد.



✅ ده درصد از مبلغ فروش که بعنوان هزینه بازاریابی به یک شخص پرداخت میشد را حذف کردیم و این مبلغ به درآمد شرکت می رسد.



✅ در سه ماهه اول امسال مبلغ فروش ۲۵۰ میلیارد تومان قطعی است و رقم دقیق آن بیشتر هم خواهد شد.



✅ تامین کنندگان جدیدی افزوده ایم و فهرست فروشندگان شرکت از ۲ الی ۳ شرکت به بیش از ۱۳ شرکت رسیده است. به عنوان نمونه، نرخ خرید PAP که از مهمترین مواد مصرفی شرکت است، از ۷۰ به ۵۳ یوآن کاهش یافته است.



✅ نسبت هزینه های مالی به مبلغ فروش ۱۰ درصد است که در شرکت ما در حد ۲ درصد است. اخذ تسهیلات فقط به منظور طرحهای توسعه ای انجام می شود و در عملیات و سرمایه در گردش نیازی به تسهیلات نداریم.



✅ شرکت در صادرات مواد اولیه دارویی در کشور بی رقیب است. در سال گذشته با صادرات به ۶ کشور جدید، مقاصد صادراتی شرکت به ۴۶ کشور رسید. در صادرات محصول نهایی هم رشد خوبی داشتیم و سهم محصول نهایی از صادرات به ۷ درصد رسیده است.



Hamfekran.com


@Agahmoshaver



انتهای خبر

0
0