ارزینکس
1400/06/29
10:34
💢 مروری بر پروژه CREATOR 🔘 پلتفرم CREATOR یک BAAS یا BLOCKCHAIN AS A SERVICE است که به موجب آن اسمارت کانترکت‌ها یا قراردادهای هوشمندی را به وجود ...

💢 مروری بر پروژه CREATOR



🔘 پلتفرم CREATOR یک BAAS یا BLOCKCHAIN AS A SERVICE است که به موجب آن اسمارت کانترکت‌ها یا قراردادهای هوشمندی را به وجود می‌آورد که نیاز به کد زنی توسط افراد را برطرف می‌کند. همچنین برای ساخت اپلیکیشن‌های غیر متمرکز به کمترین میزان ممکن، کد زنی نیاز دارد و توانمندی‌های بسیاری در حوزه دیفای ( برای خلق آن، نه دادن خدمات دیفای مانند قرص / وام دادن) و برای خلق NFT در اختیار کاربر قرار می‌دهد.



🔘 این پلتفرم دارای رابط کاربری فوق العاده راحت و همچنین سرویس پس زمینه پیشرفته است. طبق ادعای والپیپر با پر کردن برخی اطلاعات اولیه و چندین کلیک هر شخص می‌تواند به سادگی یک برنامه غیر متمرکز یا یک قرارداد هوشمند را به وجود بیاورند. این پلتفرم بر اساس پلکادات به وجود آمده است.



🔘 قسمتSUBSTRATE پولکادات :


یک فریم جدید از پلکادات است که به اپلیکیشن‌های غیر متمرکز بلاک چین امکان می‌دهد تا بدون استفاده از اوراکل‌ها اطلاعات را از دنیای خارج به دست بیاورند.



🔘 خدمات اصلی این پلتفرم در اختیار دیگران قرار می‌دهد :



۱.ساخت قرارداد هوشمند بدون حتی یک خط کدنویسی : بدون نیاز به داشتن مهارت‌های بلاکچینی، توسعه دهنده می‌تواند آن را به وجود بیاورد و حتی قبل از عرضه عمومی آن را آزمایش نماید.



۲.افراد می‌توانند براساس انتخاب خودش آن قرارداد هوشمند را یا برنامه غیرمتمرکز را بر روی اتریوم یا بر روی بایننس اسمارت چین یا برروی بلاک چین moonbeam و یا بر روی پلکادات ایجاد نمایند.



۳.صرفع جویی در انواع موارد : صرفه‌جویی در مواردی چون : هزینه‌های استقرار، صرفه جویی در زمان، صرفه جویی در پول، صرفه جویی در نیروی کار و غیره.



۴. ساخت انواع NFT:


از کارهای هنری گرفته مثل نقاشی یا موسیقی و غیره تا حتی NFTهای مختص به بازی،


نکته مهم آنکه با این پلتفرم انواع مارکت پلیس‌ها یا بازار‌ها و بازی‌ها را می‌توان به وجود آورد.



🔘 در آینده خدماتی نظیر ادغام با اینترنت اشیا و هوش مصنوعی و یادگیری ماشین و غیره نیز به آن اضافه خواهد شد و د. اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.



🔘 توکنومتری :



نماد توکن پروژه CTR است که ۱۵۰ میلیون واحد از آنها وجود دارد که با مارک کپی در حدود ۱۵ میلیون دلار و با قیمت ۰.۳ از صرافی‌های پنکیک سواپ و یونی سواپ قابل خرید است.


نحوه درصد بندی آن به شرح زیر می‌باشد :



🔰 ۱. تیم و مشاوران : ۲۱ درصد.



🔰 ۲. تبلیغات : ۸ درصد.



🔰 ۳. پاداش : ۱۲ درصد.



🔰 ۴. اکوسیستم : ۱۸ درصد.



🔰 ۵. فروش عمومی : ۲.۶ درصد.



🔰 ۶. پیش فروش : ۲ درصد.



🔰 ۷. فروش خصوصی : ۱۳.۶ درصد.



🔰 ۸. مشاوران خاص : ۲.۸ درصد.



🔰 ۹. فاندیشن : ۲۰ درصد.



🔘 تیم :


این پروژه چهار موسس و بنیانگذار دارد که جناب لئو فام یکی از آنهاست.


این شخص موسس VIC GROUP و همچنین موسسMEGALA VENTURES و CMO سابق VBC بوده است. جناب فام بیش از ۵ سال سابقه توسعه مشارکت استراتژیک دارد و به مدت سه سال در زمینه بلاکچین کار کرده و در توسعه بیش از ۳۰ پروژه بلاکچینی مختلف در سمت‌های متفاوت فعالیت داشته.



✅ نام شرکت‌های سرمایه‌گذار بر روی این پروژه در عکس بالا آمده است.

انتهای خبر

0
0