آکادمی هلاکوئی
1400/10/22
10:10
شرکت TaxBit شبکه ای را با همکاری صرافیهای بزرگ و صرافیهای غیرمتمرکز راه اندازی می کند

شرکت حسابداری کریپتو TaxBit شبکه‌ای راه‌اندازی کرده است…

شرکت حسابداری کریپتو TaxBit شبکه‌ای راه‌اندازی کرده است که به کاربران اجازه می‌دهد تا حساب‌ها را در سراسر اکوسیستم کریپتو متصل کنند تا تاریخچه تراکنش خود را هنگام ثبت مالیات ایجاد کنند.


مالیات دهندگان آمریکایی که ارزهای رمزنگاری شده را معامله می کنند، فرم ۸۹۴۹ را برای نشان دادن سابقه تراکنش در سال هنگام تشکیل پرونده در خدمات درآمد داخلی (IRS) ایجاد می کنند. این فرم معاملاتی را نشان می‌دهد که شامل دارایی‌های سرمایه‌ای نگهداری شده در کوتاه‌مدت، یعنی یک سال یا کمتر است. مالیات دهندگان را ملزم می کند که برای هر معامله کوتاه مدت، شرحی از دارایی، تاریخ خرید، تاریخ فروش یا واگذاری، درآمدها و مبنای هزینه را افشا کنند. این به مالیات دهندگان اجازه می دهد تا سود یا زیان خود را در هر معامله ایجاد کنند.


برای کسانی که کریپتو را روی پلتفرم‌های متعدد معامله می‌کنند، این می‌تواند یک فرآیند سخت باشد. برخی از معامله گران می توانند هزاران تراکنش را هر سال جمع آوری کنند، و برای بسیاری، تنها راه حل این است که یک حسابدار استخدام کنند یا نرم افزار خریداری کنند تا تراکنش های هر پلتفرم را تجزیه و تحلیل کند. TaxBit به دنبال تسریع این روند است.


شبکه TaxBit آن به کاربران اجازه می دهد تا داده های خود را از بیش از ۵۰۰ منبع پشتیبانی شده یکپارچه کنند. این شرکت‌ها شامل مکان‌های متمرکز بزرگ مانند PayPal، Coinbase، Gemini، Binance.US و FTX.US، و همچنین پلتفرم‌های مالی غیرمتمرکز (DeFi) و پلتفرم‌های توکن‌های غیرقابل تعویض مانند Uniswap، SuperRare و Nifty Gateway هستند.


کاربران حساب های خود را به حساب TaxBit خود متصل می کنند، که از طریق شبکه می توانند به صورت رایگان ایجاد کنند، و شرکت یک فرم رایگان ۸۹۴۹ را برای هر مکانی که مالیات دهندگان متصل کرده اند، پر می کند. هیچ محدودیتی برای تراکنش یا آدرس کیف پول وجود ندارد. برخی از شرکت‌ها حتی دکمه‌هایی را جهت ثبت نام برای حساب TaxBit در برنامه‌های خود قرار می‌دهند.


در واقع، سال ۲۰۲۲ به عنوان یک فصل مالیاتی چالش برانگیز برای IRS شکل می‌گیرد، حتی بدون چالش اضافه‌شده ارائه مالیات بر اساس لایحه زیرساختی جدید و هنوز مورد بحث برای ارزهای دیجیتال. وزارت خزانه داری قبلا هشدار داده است که بازپرداخت ممکن است به تعویق بیفتد و آژانس در حال آماده شدن برای عقب ماندگی های قابل توجه است.





این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی باشد.


منبع: theblockcrypto


انتهای خبر

0
0