آکادمی هلاکوئی
1400/05/30
14:30
انتقال ۱۰۹.۱ میلیون XLM از کیف پول های ناشناس به کوینبیس

ربات توییتری Whale Alert ، که تراکنشهای بزرگ…

ربات توییتری Whale Alert ، که تراکنشهای بزرگ چندین رمزارز را دنبال می کند ، اعلام کرده است که در بیست و چهار ساعت گذشته ، مقادیر زیادی از Stellar Lumens (XLM) با مشارکت بزرگترین صرافی رمزارز مستقر در ایالات متحده-Coinbase منتقل شده است.


Stellar یک شرکت رقیب برای Ripple Labs است و توسط خالق Ripple و مدیر فناوری سابق آن Jed McCaleb در سال ۲۰۱۴(۹۳) پس از ترک ریپل به دلیل اختلاف نظر با سایر بنیانگذاران ، تاسیس شد.


نهنگ های ناشناس ۱۰۹.۱ میلیون XLM جابجا می کنند


طبق داده های ارائه شده توسط سرویس ردیابی بلاک چین ، سه تراکنش در بیست و چهار ساعت گذشته انجام شده است که مقدار زیادی کوین بومی استلار، XLM را حمل می کرده اند.


بیشترین مقدار XLM که بین آدرس هایی با مالکین ثبت نشده منتقل شد ، ۵۱،۴۶۰،۵۷۰ کوین را تشکیل می داد. این معادل ۱۹،۶۸۴،۶۷۲ دلار آمریکا با نرخ فعلی این ارز است.


دو تراکنش دیگر Stellar Lumens را به بزرگترین محل معاملات رمزارز در ایالات متحده منتقل کرد که در آوریل(فروردین) سال جاری از طریق فهرست مستقیم در Nasdaq علنی شد – کوینبیس.


مبلغ کل XLM منتقل شده معادل ۴۱،۴۵۵،۵۲۹ دلار است.


XLM با افزایش ۳ درصدی در قیمت ۰.۳۸ دلار معامله می شود


در زمان نگارش این مقاله ، بیست و یکمین رمزارز در کوین مارکت کپ ، XLM ، با قیمت ۰.۳۸ دلار به ازای هر واحد در حال مبادله است و رشد سه درصدی را نشان می دهد.


در ۱۶ آگوست(۲۵مرداد) ، این ارز به سطح ۰.۳۹ دلار افزایش یافت ، اما سپس با بازگشت به ۰.۳۵ دلار مواجه شد. بالاترین قیمت XLM در سال جاری ۰.۷۳ دلار در ۱۶ می(۲۶اردیبهشت) بود.





این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی باشد.


منبع: UTODAY


انتهای خبر

0
0