رمزارز نیوز
1400/11/02
16:39
آیا بیت کوین زیر ۳۳۰۰۰ دلار می‌رود؟

تحلیل‌گران هشدار می‌دهند که اتفاقات این روزها بیشتر شبیه تسلیم شدن است اما همچنان علاقه به خرید و سرمایه‌گذاری (open intrest) وجود… مطالعه مطلب ...

تحلیل‌گران هشدار می‌دهند که اتفاقات این روزها بیشتر شبیه تسلیم شدن است اما همچنان علاقه به خرید و سرمایه‌گذاری (open intrest) وجود دارد.


بیت کوین (BTC) روند کاهشی خود را در ۲۲ ژانویه ادامه داد. برخی از پیش‌بینی‌ها خبر از سقوط به سطح ۳۳۰۰۰ دلار و پایین‌تر می‌دادند. به نظر می‌رسد در چند روز آینده چنین اتفاقی رخ خواهد داد.


همچنان تمایل برای ورود به بازار وجود دارد

داده‌های Cointelegraph Markets Pro و TradingView از نمودار BTC/USD نشان می‌دهد که قیمت در ساعات اولیه روز شنبه تا ۳۵۰۰۰ دلار کاهش یافته است. بیت کوین سطح حمایتی ۴۰۰۰۰ دلاری خود را در روز جمعه از دست داد اما گاوها همچنان در بازار حضور دارند. به همین دلیل شاهد نوسان‌هایی نامنظم در سطوح پایین هستیم.


در حالی که برخی از نهنگ‌ها مثل دولت السالوادور، بیشترین استفاده را از کاهش قیمت بیت کوین کرده‌اند اما برخی دیگر از وضعیت موجود بسیار نگران‌اند. کاهش قیمت ادامه دارد اما گاو‌ها همچنان به آینده بازار امیدوارند.


تاجر و تحلیل‌گر مشهور، ویلیام کلمنته، اعلام کرد تریدرهای زیادی همچنان مشغول خرید و فروش رمزارزها هستند. او در مصاحبه‌ای گفت:


موضوع دیوانه‌کننده این است که هنوز علاقه به سرمایه‌گذاری از بین نرفته است.


حساب کاربری توییتر بیزانتین جنرال به طعنه گفت:


بعد از این همه روزهای فاجعه‌بار و ناامیدکننده همچنان میل به سرمایه‌گذاری و خرید وجود دارد و شاخص OI (open intrest) به سختی کاهش می‌یابد. اوضاع جالبی است. منظورم از “جالب” فلاکت‌بار است.


شاخص RSI پایین‌ترین میزان خود را از مارس ۲۰۲۰ تا به امروز ثبت کرد

شاخص قدرت نسبی بیت کوین (RSI) به پایین‌ترین سطح خود از مارس ۲۰۲۰ رسیده است. این موضوع می‌تواند کمی امیدوارکننده باشد. در آن زمان، نمودار BTC/USD به ۳۶۰۰ دلار سقوط کرد و سپس بازگشتی سریع را آغاز کرد. این حرکت تا سال بعد نیز ادامه داشت.


در ساعات اولیه امروز (شنبه) RSI روزانه روی عدد ۲۰ ایستاد. این عدد بسیار پایین‌تر از منطقه اشباع فروش است. در حالی که RSI روزانه به پایین‌ترین سطح از مارس ۲۰۲۰ رسیده است، حجم کل بازار نیز در نزدیکی سطحی حمایتی است. وضعیت بازار سهام نیز در پایین‌ترین سطح از مارس ۲۰۲۰ قرار دارد. بازار سهام آمریکا در روزهای گذشته سقوط شدید را تجربه کرده است. در این میان سهام مربوط به صنعت فناوری بیش از سایر صنایع افت داشته است. این موضوع بار دیگر وابستگی سهام فناوری و بازار کریپتو را ثابت می‌کند.


انتهای خبر

0
0