آکادمی هلاکوئی
1400/10/04
00:30
انتقاد برد گارلینگهاوس از جی کلیتون!

برد گارلینگهاوس(Brad Garlinghouse)، مدیرعامل ریپل(Ripple)، انتقاد خود از…

برد گارلینگهاوس( Brad Garlinghouse )، مدیرعامل ریپل( Ripple )، انتقاد خود از مقاله منتشر شده توسط جی کلیتون( Jay Clayton )، رئیس سابق کمیسیون بورس و اوراق بهادار( SEC ) را دو چندان کرده است.


در نامه‌ای که اخیرا منتشر شده، گارلینگهاوس مقاله کلیتون را «به‌طور حیرت‌انگیز کنایه‌آمیز» توصیف می‌کند.


رئیس ریپل در ادامه، این صنعت را به سرکوب نوآوری با اقدامات اجرایی خود علیه یکی از شرکت های پیشرو در صنعت ارزهای دیجیتال متهم کرد:


“آقای کلیتون در زمان ریاست جمهوری صنعت کریپتو را خفه کرد، اما اکنون او از دولت می خواهد که پذیرش این فناوری را تسهیل کند.”


همانطور که توسط U.Today گزارش شده است، کلیتون توسط جامعه XRP به دلیل تناقض در طرفداری ارزهای رمزنگاری شده خود که باعث ایجاد توکنیزه کردن سیستم پرداخت ایالات متحده به منظور همگام شدن با چین و سایر نقاط جهان شده بود، مورد حمله قرار گرفت.


رئیس سابق SEC پس از اینکه مشاور دو شرکت متمرکز بر ارزهای دیجیتال شد، موضعی دوستدار رمزنگاری اتخاذ کرد.


گارلینگهاوس به نامه ای از سوی جوزف گراندفست( Joseph Grundfest )، کمیسیونر سابق SEC اشاره کرد که در آن، او به این آژانس به خاطر طرح دعوی علیه ریپل هشدار داد.


گراندفست، که توسط رئیس جمهوری، رونالد ریگان( Ronald Reagan ) منصوب شد، این اقدام اجرایی را “بسیار مشکل ساز” خواند و افزود که صرف نظر از قطعنامه، آسیب قابل توجهی به سرمایه گذاران وارد می کند:


“اما صرفا شروع این اقدام، بدون در نظر گرفتن تصمیم نهایی، آسیب قابل توجهی به دارندگان بی گناه XRP وارد می کند.”


لازم به ذکر است که ریپل، گراندفست را به عنوان وکیل مدافع خود ابقا کرد و به همین دلیل است که نظر وی در مورد این پرونده باید با احتیاط مورد توجه قرار گیرد. همین امر در مورد مری جو وایت( Mary Jo White ) نیز صدق می‌کند، که گفت SEC در مصاحبه فوریه(بهمن ۱۳۹۹) خود با Fortune ، «در اشتباه بود» و از SEC شکایت کرد.


کلیتون اخیرا در مصاحبه ای با CNBC ، از پرداختن به شکایت ریپل خودداری کرد و ادعا کرد که می خواهد حقایق، خود پاسخگو باشند.



این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی‌باشد .


منبع: u.today


انتهای خبر

0
0