رمزارز نیوز
1400/11/03
15:35
شرط‌بندی روی رشد قیمت بیت کوین

مایک نووگراتز (Mike Novogratz) پیتر شیف (Peter Schiff) را به شرکت در یک شرط‌بندی یک میلیون دلاری به دعوت کرده است. نووگراتز،… مطالعه مطلب ...

مایک نووگراتز (Mike Novogratz) پیتر شیف (Peter Schiff) را به شرکت در یک شرط‌بندی یک میلیون دلاری به دعوت کرده است.


نووگراتز، مدیر عامل Galaxy Digital، شیف را به چالشی گران‌قیمت دعوت کرده است. شیف در حال حاضر مدیرعامل یورو پاسیفیک کپیتال است. او به عنوان ملکه عذاب کریپتوکارنسی شناخته می‌شود. همیشه پیش‌بینی‌های شیف خبر از افت ارزش بازار ارزهای دیجیتال می‌دهد. حالا نووگراتز تصمیم گرفته تا پیتر را به چالش بکشد.


جزییات شرط بدین صورت است که اگر قیمت بیت کوین در زمستان ۲۰۲۳ بیش از ۳۵ هزار دلار باشد، شیف باید ۱ میلیون دلار کمک مالی به خیریه‌ای اهدا کند و اگر قیمت پایین‌تر از ۳۵ هزار دلار بود، مایک این مبلغ را تامین خواهد کرد. پیتر شیف که فعالیت‌های زیادی در توییتر دارد هنوز به این چالش جذاب پاسخی نداده است.


طبق گزارش U.Today نووگراتز پیش‌بینی کرده بود که نمودار قیمت بیت کوین در نزدیکی سطح حمایتی ۳۸۰۰۰ دلار تغییر جهت خواهد داد. البته او مدتی بعد به سرمایه‌گذاران هشدار داد که به دلیل افزایش بازده اوراق قرضه، بازار رمزارزها قرمز باقی خواهد ماند و احتمال سقوط مجدد وجود دارد.


حالا پادشاه رمزارزها به سطح ۳۴۰۰۰ دلار سقوط کرده است. این رقم پایین‌ترین قیمت از اواخر جولای محسوب می‌شود.


در فوریه گذشته، مایک پیش‌بینی کرده بود که BTC در سال ۲۰۲۱ از مرز ۱۰۰ هزار دلار عبور خواهد کرد. پیش‌بینی او محقق نشد و بیت کوین به ثبت رکورد ۶۹ هزار دلار قناعت کرد. این قیمت در ماه نوامبر ثبت و سپس سقوط قیمت‌ها آغاز شد.


افزایش تورم در کشور ایالات متحده آمریکا سبب شد تا دولت فدرال سیاست‌های سفت و سختی را برای مقابله با بحران اقتصادی تدوین کند. در حال حاضر کارشناسان بازارهای اقتصادی و کریپتوکارنسی معتقدند خرس‌ها در حال هدایت جریان بازار هستند.

خرس‌ها از خواب زمستانی خارج می‌شوند

در حال حاضر پیتر شیف خوشحال است. پیش‌بینی‌های او از سقوط قیمت بیت کوین یکی پس از دیگری درست از آب درمی‌آید. فعالیت او در توییتر بیشتر شده است و به نظر می‌رسد همچنان به سقوط قیمت بیت کوین امیدوار است.

Million BTC Bet Proposed by Novogratz

نسیم طالب، نویسنده کتاب Black Swan اخیرا در توییتی اعلام کرد که کاهش قیمت بیت کوین در نهایت این دارایی را گران‌تر خواهد کرد و البته محبوبیتش را کاهش می‌دهد. نوریل روبینی، اقتصاددان دانشگاه نیویورک هم در توییتی دولت السالوادور را به دلیل سرمایه‌گذاری عظیم روی بیت کوین نهادی ورشکسته معرفی کرد.


انتهای خبر

0
0