بورس۲۴
1400/06/23
11:20
برنامه افزایش ظرفیت تولید در «فسازان»

به گزارش کدال نگر بورس ۲۴،غلتک سازان سپاهان در گزارش تفسیری اعلام نمود، یک دستگاه کوره ۶۰تن از ابتدای دی ماه ۱۳۹۹ در مدار تولید قرار گرفت و هم چنین قرارداد خرید دو دستگاه کوره ۱۵ تن دیگر نیز منعقد و پیش پرداخت آن انجام شده و پیش بینی می شود از مرداد ماه سال ۱۴۰۰ در مدار تولید قرارگیرند و اقدامات لازم جهت خرید دو دستگاه کوره ۱۵ دیگر نیز در حال انجام است. میزان تولید برای سال ۱۴۰۱،۱۴۰۰،۱۴۰۱ به ترتیب ۱۶۰۰۰۰تن،۲۰۰۰۰۰تن و ۳۰۰۰۰۰تن برآورد شده است.

برنامه افزایش ظرفیت تولید در «فسازان»

به گزارش کدال نگر بورس۲۴ ،غلتک سازان سپاهان در گزارش تفسیری اعلام نمود، یک دستگاه کوره ۶۰تن از ابتدای دی ماه ۱۳۹۹ در مدار تولید قرار گرفت و هم چنین قرارداد خرید دو دستگاه کوره ۱۵ تن دیگر نیز منعقد و پیش پرداخت آن انجام شده و پیش بینی می شود از مرداد ماه سال ۱۴۰۰ در مدار تولید قرارگیرند و اقدامات لازم جهت خرید دو دستگاه کوره ۱۵ دیگر نیز در حال انجام است. میزان تولید برای سال ۱۴۰۱،۱۴۰۰،۱۴۰۱ به ترتیب ۱۶۰۰۰۰تن،۲۰۰۰۰۰تن و ۳۰۰۰۰۰تن برآورد شده است.




"بورس ۲۴" دارنده مجوز مشاوره رسمی سرمایه گذاری از "بورس" روزانه ده ها محتوای خبری-تحلیلی را در اختیار شما مخاطب گرامی قرار می دهد ، بخشی از محتوای تولید شده به دلیل اثر گذاری مستقیم بر معاملات شما در بورس شامل پیش بینی جامع بازار ، تحلیل سهم ها ، سیگنال خرید و فروش ، معرفی هفتگی سبد سهام ، اخبار ویژه از شرکت ها ، مشاوره آنلاین و... به صورت ویژه ارائه می شود ، لذا پیشنهاد می گردد برای استفاده کامل از خدمات تحلیلی ، خبری و مشاوره ای این رسانه به خانواده بزرگ مشترکین ویژه بپیوندید.

انتهای خبر

0
0