رمزارز نیوز
1403/05/01
15:00
صعود کند ولی پایدار لایت‌کوین؛ آیا سرمایه‌گذاران جدید جلوی فروش را می‌گیرند؟

قیمت لایت‌کوین (LTC) با سرعت بسیار پایینی در حال افزایش است، اما نکته جالب توجه این است که این روند آهسته تا کنون موجب نگرانی شدید سرمایه‌گذاران نشده است. با این حال، این احتمال…

قیمت لایت‌کوین (LTC) با سرعت بسیار پایینی در حال افزایش است، اما نکته جالب توجه این است که این روند آهسته تا کنون موجب نگرانی شدید سرمایه‌گذاران نشده است. با این حال، این احتمال وجود دارد که دارندگان لایت‌کوین، علی‌رغم حمایت مداوم از سوی سرمایه‌گذاران جدید، اکنون شروع به فروش کنند.


قیمت لایت‌کوین تنها مقدار کمی از زیان‌های اخیر خود را جبران کرده است. در حال حاضر، نسبت ارزش بازار به ارزش تحقق‌یافته (MVRV) در بازه زمانی ۳۰ روزه برای لایت‌کوین روی ۲۰ درصد قرار دارد که نشان‌دهنده سودآوری و فشار احتمالی فروش است.


به‌طور تاریخی، زمانی که MVRV لایت‌کوین بین ۱۰ تا ۲۸ درصد باشد، قیمت معمولا با اصلاح مواجه می‌شود و به همین دلیل، این محدوده به عنوان منطقه خط به شمار می‌رود.


از سوی دیگر، نشانه‌های مثبتی از سوی سرمایه‌گذاران جدید لایت‌کوین به چشم می‌خورد. تعداد آدرس‌های جدیدی که در حال انجام تراکنش در شبکه لایت‌کوین هستند، نسبت به آدرس‌های فعال، زیاد است.


در حال حاضر، حدود ۶۸ درصد از کل آدرس‌های لایت‌کوین، آدرس‌های جدید هستند. این آمار نشان‌دهنده رشد قوی شبکه لایت‌کوین است و می‌تواند با فشار فروش احتمالی سرمایه‌گذاران قدیمی مقابله کند.


با توجه به این موارد و همچنین، وجود خط حمایتی فیبوناچی اصلاحی ۲۳.۶ درصد، احتمالا لایت‌کوین در آینده نزدیک حرکت افقی و سایدوی در محدوده بین ۷۹ تا ۷۱ دلار خواهد داشت.


سطح ۲۳.۶ فیبوناچی اصلاحی به عنوان کف حمایتی در بازار نزولی شناخته می‌شود و تاکنون از ریزش بیشتر قیمت جلوگیری کرده است.

litecoin-ltc-price-recovery-could-find-threat

با این حال، اگر لایت‌کوین حمایت ۷۱ دلار را از دست بدهد، احتمال کاهش قیمت تا ۶۹ دلار وجود دارد. ادامه فشار فروش حتی می‌تواند قیمت این رمزارز را تا ۶۱ دلار نیز کاهش دهد.


انتهای خبر

0
0