آکادمی هلاکوئی
1399/12/13
18:42
تیم دراپر: نتفیلکس گزینه بعدی برای خرید بیت کوین است!

تیم دراپر (Tim Draper) میلیاردر معروف در جدیدترین…

تیم دراپر (Tim Draper) میلیاردر معروف در جدیدترین اظهار نظر خود بیان کرده است که احتمالا نتفلیکس (Netflix) یکی دیگر از ۱۰۰ شرکتی است بیت کوین خریداری می کند و آمازون مجبور است آن را بپذیرد.


این سرمایه گذار معروف با حضور در برنامه پادکست Unstoppable روز ۲۸ فوریه (۱۰ اسفند)، پیش بینی کرد که از بین همه گزینه های احتمالی، نتفلیکس گزینه ای است که به عقیده وی به زودی BTC را به ترازنامه خود اضافه می کند.


این پیش بینی در حالی ارائه شده است که شاهد هستیم سرمایه گذاران سازمانی در سطح قیمت فعلی همچنان به خرید بیت کوین ادامه می دهند به طوریکه طی هفته گذشته معاملات بزرگی به ارزش ۴۸۰۰۰ دلار در Coinbase Pro به ثبت رسیده است. خریداران قدیمی مانند مایکرواستراتژی و اسکوئر نیز در این مدت به پوزیشن های خود افزوده اند.


جریان خروجی کوین بیس - تیم دراپر: نتفیلکس گزینه بعدی برای خرید بیت کوین است!جریان خروجی کوین بیس - تیم دراپر: نتفیلکس گزینه بعدی برای خرید بیت کوین است!

دراپر با خوش بینی زیاد معتقد است آمازون پرداخت مستقیم بیت کوین را در آینده به گزینه های پرداخت خود اضافه خواهد کرد. وی با اشاره به اینکه سالهاست که مصرف کنندگان به طور غیر مستقیم از ارزهای رمزپایه برای خرید محصولات استفاده می کنند گفت:


” احتمالا آمازون به زودی پذیرش بیت کوین را آغاز خواهد کرد”



این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی باشد.


منبع: cointelegraph


انتهای خبر

0
0