آکادمی هلاکوئی
1400/10/22
11:10
الروند پلتفرم Utrust را برای راه حل های تجارت الکترونیک و پرداخت Web۳ خریداری می کند

امروز شبکه الروند از خرید Utrust، یکی از…

امروز شبکه الروند از خرید Utrust، یکی از پلتفرم‌های پرداخت رمزارزی رو به رشد خبر داد. الروند با خرید اخیر، قصد دارد راه را برای ایجاد یک سیستم مالی جدید با پهنای باند بالا، تاخیر کم و ارزان هموار کند که هر کسی از هر کجا به آن دسترسی داشته باشد.


خرید Utrust دو هدف الروند را تعیین می کند. اولین مورد این است که پرداخت های سریع تر، ارزان تر و ایمن تر از طریق فناوری بلاکچین انجام دهید. هدف دوم این است که الروند با ارائه ابزاری برای بازرگانان فراهم کند تا شیوه‌هایی که به طور سنتی هزینه‌هایی را برای آن‌ها تحمیل می‌کند را به یک جریان درآمدی جدید تبدیل کند.


الروند با به دست آوردن Utrust قصد دارد دنیای تجارت الکترونیک و پرداخت ها را متحول کند. Utrust خود را به عنوان اولین راه حل پرداخت رمزارزی توصیف می کند که دارای ویژگی های محافظت از خریدار و تسویه رمزارز به پول نقد است.


الروند قصد دارد با استفاده از فناوری بلاکچین، پرداخت‌ها را کاملا دیجیتالی انجام دهد تا تسویه‌گاه‌های جهانی تقریبا فوری و ایمن را با هزینه ناچیز ارائه دهد که برای بازرگانان در سراسر جهان قابل دسترسی خواهد بود. الروند ادعا می‌کند که پلتفرم بلاکچینش بیش از ۱۰۰,۰۰۰ تراکنش در ثانیه دارد. این شبکه همچنین در حال برنامه ریزی برای ایجاد مکانیزم های قدرتمند مالی غیرمتمرکز (DeFi) برای ایجاد یک تغییر پارادایم از طریق محصولاتی با بازدهی تجاری است.


بنیامین مینکو، مدیر عامل شبکه الروند گفت:


“در بهترین حالت، پرداخت ها باید تقریبا فوری، در سطح جهانی و با کارمزدهای ناچیز انجام شوند. فعال کردن این امر برای بازرگانان در سراسر جهان هدف اصلی ما است. دومین محصولی که به همراه جدیدترین عضو خانواده الروند روی آن کار خواهیم کرد، Merchant Yield است، اولین راه حل پردازش پرداخت دیفای که به جای اینکه تاجران را ملزم به پرداخت درصدی از ارزش تراکنش کند، بازدهی را برای بازرگانان فراهم می کند.”


در بسیاری از زمینه‌ها، پردازنده‌های پرداخت اغلب زمان تسویه آهسته را ارائه می‌کنند و بین ۳ تا ۱۱ درصد از هر تراکنش را از بازرگانان کسر می‌کنند. این مقدار تفاوت بین سودآوری و ورشکستگی بسیاری از مشاغل در جهان است.


الروند با استفاده از فناوری بلاکچین نه تنها سرعت تسویه حساب را افزایش می دهد، بلکه هزینه های مربوط به دریافت ها و پرداخت ها را نیز کاهش می دهد. علاوه بر این، الروند قصد دارد آن ها را به درآمد قابل مقیاس تبدیل کند. در نتیجه، بازرگانان می توانند بیشتر از بازار رمزارزها، چند تریلیون دلار را وارد تجارت کنند و به جای پرداخت کارمزد برای تراکنش ها، می توانند از آن درآمد کسب کنند.




این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی باشد.


منبع: Coinquora


انتهای خبر

0
0