بورس۲۴
1400/07/21
20:39
دو مانع سر راه تجدید ارزیابی سیمان باقران

به گزارش کدال نگر بورس ۲۴،سیمان باقران اعلام داشت،در راستای انجام افزایش سرمایه از محل تجدید ارزیابی دارائیهای ثابت موضوع افشای مورخ ۱۳۹۹/۱۰/۰۷با دو مانع اساسی مواجه شدیم که حل وفصل آن خارج از اختیارات مدیران شرکت بوده که به محض مرتفع شدن وفق ضوابط روند عملیاتی شدن آن پیگیری خواهد شد . ۱-موضوع انتقال اسناد زمین محل احداث کارخانه ،علیرغم پیگیریهای مداوم تا این تاریخ تحقق نیافته است .۲-وثایق مورد نیاز بانک ملی به منظور تقسیط تسهیلات ریالی دریافتی از آن بانک به دلیل در اختیار گرفتن کل پروژه توسط راهن اول (بانک کشاورزی ) تا این تاریخ فراهم نگردیده است . لذا مراتب جهت اطلاع وارائه طریق ایفاد میگردد.

دو مانع سر راه تجدید ارزیابی سیمان باقران

به گزارش کدال نگر بورس۲۴ ،سیمان باقران اعلام داشت،در راستای انجام افزایش سرمایه از محل تجدید ارزیابی دارائیهای ثابت موضوع افشای مورخ ۱۳۹۹/۱۰/۰۷با دو مانع اساسی مواجه شدیم که حل وفصل آن خارج از اختیارات مدیران شرکت بوده که به محض مرتفع شدن وفق ضوابط روند عملیاتی شدن آن پیگیری خواهد شد . ۱-موضوع انتقال اسناد زمین محل احداث کارخانه ،علیرغم پیگیریهای مداوم تا این تاریخ تحقق نیافته است .۲-وثایق مورد نیاز بانک ملی به منظور تقسیط تسهیلات ریالی دریافتی از آن بانک به دلیل در اختیار گرفتن کل پروژه توسط راهن اول (بانک کشاورزی ) تا این تاریخ فراهم نگردیده است . لذا مراتب جهت اطلاع وارائه طریق ایفاد میگردد.




"بورس ۲۴" دارنده مجوز مشاوره رسمی سرمایه گذاری از "بورس" روزانه ده ها محتوای خبری-تحلیلی را در اختیار شما مخاطب گرامی قرار می دهد ، بخشی از محتوای تولید شده به دلیل اثر گذاری مستقیم بر معاملات شما در بورس شامل پیش بینی جامع بازار ، تحلیل سهم ها ، سیگنال خرید و فروش ، معرفی هفتگی سبد سهام ، اخبار ویژه از شرکت ها ، مشاوره آنلاین و... به صورت ویژه ارائه می شود ، لذا پیشنهاد می گردد برای استفاده کامل از خدمات تحلیلی ، خبری و مشاوره ای این رسانه به خانواده بزرگ مشترکین ویژه بپیوندید.

انتهای خبر

0
0