پایگاه خبری انتخاب
1400/04/02
08:20
آخرین آمار کرونا در ایران وزارت بهداشت روز ۱ تیر ۱۴۰۰ از شناسایی ۱۱ هزار و ۷۱۶ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ و مرگ ۱۱۶ بیمار خبر داد و اعلام کرد: مجم...

آخرین آمار کرونا در ایران


وزارت بهداشت روز ۱ تیر ۱۴۰۰ از شناسایی ۱۱ هزار و ۷۱۶ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ و مرگ ۱۱۶ بیمار خبر داد و اعلام کرد: مجموع جان باختگان این بیماری در کشور به ۸۳ هزار و ۲۱۷ نفر رسید.




نامگذاری خیابانی به نام خسرو شکیبایی در تهران


اعضای شورای شهر تهران با نامگذاری یک خیابان به نام خسرو شکیبایی و یک بوستان به نام محمد نوری موافقت کردند. بوستان سپیدار واقع در خیابان شهید اجاره دار به نام استاد محمد نوری و خیابان ماه واقع در خیابان ولیعصر به نام استاد خسرو شکیبایی شده است.




کشف مزرعه ای که ۴ درصد برق کشور را مصرف می‌کرد


فرمانده انتظامی تهران اعلام کرد: بزرگ‌ترین مزرعه رمز ارز کشور بالغ بر هفت هزار ماینر (دستگاه استخراج ارز دیجیتال) در غرب تهران که تاثیر زیادی بر کمبود برق پایتخت داشت، کشف شد. سردار "حسین رحیمی" بیان داشت: بنا بر اعلام کارشناسان برق حدود چهار درصد برق کشور برای فعالیت این ماینرها لازم است. او گفت: تعدادی از این ماینرهای نصب شده و تعدادی دیگر در حال نصب بود.




متن توافق برای احیای برجام آماده شد


سخنگوی دولت گفت: تقریبا درباره همه اختلافات مهم طرفین توافق کلی صورت داده اند. اسناد مربوطه آماده شده و اکنون به یک متن روشن و فاقد ابهام در کارگروه ها رسیده اند. ربیعی افزود: آنچه باقی مانده بیش از آنکه به مذاکره نیاز داشته باشد، نیازمند تصمیم آمریکا و دیگر طرف های مذاکره با ایران است. ربیعی ادامه داد: در صورتیکه دیگر طرف ها آماده باشند، دولت مانعی برای اتمام مذاکرات ندارد اما اگر به هر دلیلی توافق نهایی تا مهلت قانونی دولت دوازدهم اتفاق نیفتد، مسئولیت مذاکرات و تصمیم درباره جزییات آن بر عهده دولت سیزدهم خواهد بود.



🆔 @Entekhab_ir



انتهای خبر

0
0