بورس۲۴
1401/05/19
11:52
«حفارس» از افزایش نرخ حمل آرد سمنان خبر داد

به گزارش کدال نگر بورس ۲۴، شرکت حمل ونقل بین المللی خلیج فارس اعلام نمود به استناد نامه مدیریت شعبه سمنان شرکت حمل و نقل بین المللی خلیج فارس، مصوبه کارگروه آرد و نان استان سمنان، مقرر گردید کرایه حمل آرد سمنان به میزان ۳۵ درصد از مبلغ ۶۰،۶۹۳ ریال به ۸۱،۹۳۶ ریال افزایش یابد. میزان حمل شرکت در ماه از این محل در سمنان، حدود ۱۴۰،۰۰۰ کیسه می‌باشد.

«حفارس» از افزایش نرخ حمل آرد سمنان خبر داد

به گزارش کدال نگر بورس۲۴ ، شرکت حمل ونقل بین المللی خلیج فارس اعلام نمود به استناد نامه مدیریت شعبه سمنان شرکت حمل و نقل بین المللی خلیج فارس، مصوبه کارگروه آرد و نان استان سمنان، مقرر گردید کرایه حمل آرد سمنان به میزان ۳۵ درصد از مبلغ ۶۰،۶۹۳ ریال به ۸۱،۹۳۶ ریال افزایش یابد. میزان حمل شرکت در ماه از این محل در سمنان، حدود ۱۴۰،۰۰۰ کیسه می‌باشد.


با در نظر گرفتن افزایش نرخ حمل، برآورد درآمد ناخالص ماهانه شرکت با نرخ جدید به رقم ۱۱،۴۷۱ میلیون ریال و در سال ۱۴۰۱ به میزان ۸۴،۱۲۱ میلیون ریال بر عملکرد شرکت تاثیرگذار بوده، که اثرات مالی آن به صورت کامل در صورت‌های مالی دوره های آتی ارائه خواهد شد. شایان ذکر است افزایش مذکور در درآمدهای برآوردی سال مالی منتهی به ۱۴۰۱.۱۲.۲۹ مندرج در گزارش تفسیری مدیریت صورت های مالی منتهی به ۱۴۰۰.۱۲.۲۹ و ۱۴۰۱.۰۳.۳۱ لحاظ گردیده است.

حفارس
انتهای خبر

0
0