بورس۲۴
1402/02/16
22:37
فردا؛عرضه محصولات فلزی در بورس کالا...

بورس۲۴،لیست عرضه های تالار صنعتی بورس کالا برای روز یکشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ را در اینجا مشاهده کنید.

فردا؛عرضه محصولات فلزی در بورس کالا...

بورس۲۴ ،لیست عرضه های تالار صنعتی بورس کالا برای روز یکشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ را در اینجا مشاهده کنید.


طبق اطلاعیه منتشر شده آلومینیوم ایران(ایرالکو) قصد دارد شمش ۱۰۰۰p-۹۹.۷۵ به مقدار ۶۰۰ تن با قیمت هر تن ۷۲ میلیون تومان در تالار صنعتی بورس کالا روز یکشنبه مورخ ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ عرضه کند.


فروش اعتباری از طریق : ۱- ضمانت نامه بانکی ۲- LC ( به صورت یک ماهه ، دو ماهه ، سه ماهه و چهار ماهه با کارمزد ۲ درصد ماهیانه ) حداقل خرید اعتباری ۷۵ تن می باشد .


علاوه بر این مجتمع صنایع آلومینیوم جنوب هم قرار است شمش ۹۹.۸-۵۰p به مقدار ۳۰۰ تن با قیمت هر تن ۷۲ میلیون تومان عرضه کند.


کلیه خریداران ملزم به پرداخت مالیات ارزش افزوده می باشند


همچنین آلومینیوم المهدی در صدد عرضه شمش ۱۰۰۰p-۹۹.۷۵ با نماد (ALM-AP۱۰۱۵۱-۰۰)در تالار صنعتی بورس کالا روز یکشنبه می باشد.


مقدار عرضه ۶۰۰ تن و قیمت هر تن ۷۲ میلیون تومان می باشد.


تاریخ تحویل ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ تعیین شده است.


این در حالی است که ذوب آهن اصفهان تصمیم دارد میلگرد کلاف ۵.۵ به مقدار ۳۵۰ تن با قیمت هر تن ۲۴ میلیون تومان می باشد.


توضیحات: محموله های۲۵تنی SAE۱۰۰۸ کلاف ساده کششی سایز (۱۰۰٪: ۵.۵)" "نوع تسویه به صورت نقدی و اعتباری (واریز بخشی از مبلغ قرارداد بصورت نقدی و مابقی از محل مطالبات) امکان پذیر است. پس از مهلت مجاز تحویل، مدت مجاز حمل برای تناژ (۱ الی ۳۰۰ تن ۲ روز)، (۳۰۱ تا ۸۰۰ تن ۳ روز)، (۸۰۱ تا ۳۳۰۰ تن ۴ روز)، (۳۳۰۱ تا ۵۵۰۰ تن ۵ روز) و (۵۵۰۱ تا ۸۸۰۰تن ۶ روز) برای تناژهای بیشتر به ازای هر ۳۳۰۰ تن یک روز اضافه تر می گردد./هزینه انبارداری پس از مهلت مقرر برای حمل روزانه ۱۰۰ ریال به ازای هر کیلوگرم کالای باقیمانده می باشد/.خریداران موظف به پرداخت مبلغ مالیات بر ارزش افزوده همزمان با تسویه می باشند و زمان ارائه مدارک ثبت سفارش برای تحویل فوری بلافاصله بعد از تسویه و برای سلف حداکثر ۳ روز پس از تاریخ تسویه می باشد.


کالسیمین در نظر دارد شمش روی ۹۹.۹۶ با نماد (CACO-ZIF۱-۰۰)در بازار رسمی کالا عرضه نماید.


مقدار عرضه ۵۰۰تن و قیمت پایه ۷۲۰.۳۵۲ ریال تعیین شده است.


1234567
انتهای خبر

0
0