بورس پرس
1402/08/29
00:00
مجوز افزایش سرمایه سنگین۴۵۱۹ درصدی + سه مجوز۵۰، ۴۵ و ۳۳ درصدی

چهار شرکت بورسی و فرابورسی، مجوز افزایش سرمایه سنگین ۴۵۱۹، ۵۰، ۴۵ و ۳۳ درصدی را از دو محل گرفتند و آماده برگزاری مجمع فوق العاده شدند.شدند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس ، چهار شرکت نورد آلومینیوم، خودکفائی آزادگان، مواد اولیه الیاف مصنوعی و ایرکا پارت صنعت به ترتیب مجوز افزایش سرمایه سنگین ۵۰، ۳۳، ۴۵۱۹ و ۴۵ درصدی را از سازمان بورس گرفتند و آماده برگزاری مجمع فوق العاده شدند.


بر اساس این گزارش، "فنوال" سرمایه فعلی را از ۳۳۹.۱ به ۵۰۸.۷ میلیارد تومان می رساند. تامین مالی این شرکت بورسی از محل سود انباشته برای تکمیل طرح توسعه و خرید ماشین آلات اعمال می شود.


همچنین سرمایه فعلی "خودکفا" از ۷۵۰ به ۱۰۰۰ میلیارد تومان می رسد. تامین مالی این شرکت حاضر در تابلو زرد بازار پایه از محل سود انباشته برای اصلاح ساختار مالی صرف می شود.


در این میان، "شمواد" سرمایه فعلی را از ۱۴.۳ به ۶۶۲.۷ میلیارد تومان می رساند. تامین مالی این شرکت حاضر در تابلو زرد بازار پایه از محل تجدید ارزیابی دارایی‌ها برای اصلاح ساختار مالی صرف می شود.


سرمایه فعلی "خکار" هم از ۳۴۵.۹ به ۵۰۰ میلیارد تومان می رسد. تامین مالی این شرکت بورسی از محل سود انباشتها برای اصلاح ساختار مالی و جلوگیری از خروج نقدینگی اعمال می شود.


تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir


انتهای پیام



انتهای خبر

0
0