بورسینه
1401/02/12
09:55
🔹در ساعت ۹ و ۴۰ دقیقه جمع صف‌های خرید حدود ۷۰۰میلیارد تومان و ارزش کل صف‌های فروش ۸۰میلیارد تومان بوده است، بدین ترتیب خالص سفارشات خریدی که در سیس...

🔹در ساعت ۹ و ۴۰ دقیقه جمع صف‌های خرید حدود ۷۰۰میلیارد تومان و ارزش کل صف‌های فروش ۸۰میلیارد تومان بوده است، بدین ترتیب خالص سفارشات خریدی که در سیستم معاملات ثبت شده به ۶۲۰میلیارد تومان می‌رسد.



🔹تا این ساعت بیشترین تقاضا در صفوف خرید #آسیاتک، #خاور و #خکاوه به چشم می‌خورد به طوری که فقط برای سهام انتقال داده‌های آسیاتک، ۳۴۰میلیارد تومان سفارش خرید وجود دارد.



🔹ارزش ۱۰ صف خرید برتر بورس و فرابورس در مجموع ۴۹۶میلیارد تومان (۷۱ درصد کل) و ۱۰صف فروش برتر ۷۶میلیارد تومان (۱۰۰ درصد کل) می‌شود، همچنین حجم صف‌های خرید در ۹ نماد و حجم صف‌های فروش در یک نماد بیش از ۱۰میلیارد تومان بوده است؛ گفتنی است حجم صف #آسیاتک به ۲۲.۸درصد کل تعداد سهام آن می‌رسد.



🔹«اطلاعات و ارتباطات» محبوب‌ترین صنعت امروز با خالص تقاضای ۳۴۰میلیارد تومان است و پس از آن گروه «محصولات شیمیایی» قرار دارد که برآیند سفارشات خرید آن ۳۸میلیارد تومان می‌شود، از سویی دیگر گروه «فعالیت‌های کمکی به نهادهای مالی واسط» با فشار فروش ۶میلیارد تومانی همراه است.


#بورسینه

انتهای خبر

0
0