بورس پرس
1402/07/29
00:01
سه شرکت بورسی پیشنهاد افزایش سرمایه از محل سود انباشته دادند

سه شرکت ایرکا پارت صنعت، فرآورده های نسوز پارس و فولاد سپید فراب کویر از برنامه افزایش سرمایه ۴۵، ۵۴ و ۴۰ درصدی از محل سود انباشته خبر دادند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس ، سه شرکت ایرکا پارت صنعت، فرآورده های نسوز پارس و فولاد سپید فراب کویر به ترتیب از برنامه افزایش سرمایه ۴۵، ۵۴ و ۴۰ درصدی از محل سود انباشته خبر دادند.


بر اساس این گزارش، "خکار" در نظر دارد سرمایه فعلی را از ۳۴۵.۹ به ۵۰۰ میلیارد تومان برساند. تامین مالی این شرکت بورسی از محل سود انباشته به منظور اصلاح و تقویت ساختار مالی اعمال خواهد شد.


همچنین "کفپارس" درصدد است سرمایه فعلی را از ۱۶۱.۹ به ۲۵۰ میلیارد تومان برساند. تامین مالی این شرکت بورسی از محل سود انباشته اعمال خواهد شد تا صرف جلوگیری از خروج نقدینگی، بهبود نسبت های مالی و اصلاح ساختار مالی شود.


در این میان، "کویر" در نظر دارد سرمایه فعلی را از ۳.۷ به ۵.۲ هزار میلیارد تومان برساند. تامین مالی این شرکت بورسی از محل سود انباشته به منظور پوشش ریسک تامین نقدینگی و تسهیل در تامین مالی طرح های توسعه، اصلاح ساختار مالی، بهبود نسبت مالی، جلوگیری از خروج وجه نقد و استفاده از معافیت مالیاتی قانون بودجه اعمال خواهد شد.


تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir


انتهای پیام



انتهای خبر

0
0