اخبار اکس نوین
1401/02/28
00:25
امن ترین صرافی ارز دیجیتال ایرانی

پاسخ به این سوال که امن ترین صرافی ارز دیجتال ایرانی کدام صرافی می باشد کمی از سمت ما اشتباه است . درواقع این شما و مخاطبین صرافی های ارز دیجیتال هستید که باید در این خصوص تصمیم بگیرید . به همین دلیل ما در اینجا ویژگی های یک صرافی امن رو توضیح می دهیم تا بتوانیم مدعی باشیم ایکس نوین امن ترین صرافی ارز دیجیتال ایرانی است . با ما همراه باشید و حتما در آخر نظرات خود را برای ما ارسال کنید . نسخه صوتی این مقاله ویژگی های امنیتی امن ترین صرافی ارز دیجیتال ایرانی چیست ؟ در زیر لیست ویژگی های امنیتی که یک صرافی ارز…

پاسخ به این سوال که امن ترین صرافی ارز دیجتال ایرانی کدام صرافی می باشد کمی از سمت ما اشتباه است . درواقع این شما و مخاطبین صرافی های ارز دیجیتال هستید که باید در این خصوص تصمیم بگیرید . به همین دلیل ما در اینجا ویژگی های یک صرافی امن رو توضیح می دهیم تا بتوانیم مدعی باشیم ایکس نوین امن ترین صرافی ارز دیجیتال ایرانی است . با ما همراه باشید و حتما در آخر نظرات خود را برای ما ارسال کنید .


در زیر لیست ویژگی های امنیتی که یک صرافی ارز دیجیتال باید داشته باشد آورده شده است . مفتخریم که اعلام کنیم ایکس نوین تمامی موارد زیر رو به صورت استاندارد در وب سایت و پلتفرم های خود پیاده سازی نموده و همواره در تلاش است خود را با آخرین استاندارد های امنیتی دنیا به روز کند.


هنوز هیچ صرافی ارز دیجیتالی مجوز از بانک مرکزی دریافت نکرده است . علت این موضوع این است که هنوز لایحه و قوانین مربوط به ارز دیجیتال در مجلس شورای اسلامی در حال بررسی و قانون گذاری هست . اما از سال ۹۶ دولت فعالیت صرافی های ارز دیجیتال را در ایران مجاز اعلام کرد . و البته هر شرکتی که استاندارد های امنیتی رو رعایت نکند توسط سازمان جرائم اینترنتی فیلتر می شود . پلیس فتا نیز به صورت مستقل مجوزی صادر نمی کند و شما می توانید هر سایتی که تمایل دارید در ان فعالیت کنید خود مستقیم با پلیس فتا تماس بگیرید و از آن مرجع استعلام بگیرید .


صرافی ارز دیجیتال ایکس نوین مورد تایید پلیس فتا و دارای درگاه های معتبر بانکی زیر نظر بانک مرکزی می باشد .


در کسب و کار هایی مانند بانک و صرافی دارایی مردم باید به صورت ویژه ای مورد حفاظت قرار بگیرد . این به این معناست که تمای اطلاعات مردم نباید به صورت انلاین ذخیره گردد بلکه بایستی بخشی از این اطلاعات در مزرعه سرور آفلاین ( ذخیره سرد اطلاعات ) که به اینترنت متصل نیست نگهداری شود ت ااز هر گونه حمله هکر ها و اتفاقات ناگهانی برای سرور های انلاین در امان بماند .


ایکس نوین با ارئه شیوه دو گانه ذخیره اطلاعات در کیف پول گرم و سرد مطابق با استاندارد های بین المللی خود را به امن ترین صرافی ارز دیجیتال ایرانی تبدیل کرده است و تنها شرکتی می باشد که تضمین ۱۰۰ درصدی حفاظت اطلاعات و دارایی ها را به مشتریان می دهد . همچنین در نظر داشته باشید گاهی هیچ دارایی از سمت مردم روی سرور ها ذخیره نمی شود به این معنا که شما مبلغی رو به ایکس نوین می فروشید و یا از آن خرید می کنید . به همین دلیل برای هر جنس معامله شیوه ای امن و متفاوت جهت حفاظت از دارایی های مشتریان لحاظ شده .


یکی از مهم ترین بخش های هر سایتی که مشتریان برای معامله و ترکانش آنلاین در آن حساب باز می کنند احراز هویت است . احراز هویت دو مرحله ای شانس اینکه هکر ها شما را برای نفوذ و بدست اوردن اطلاعات انتخاب کنند به صفر می رساند .


ایکس نوین در اینجا هم از احراز هویت دو مرحله به دو شیوه پشتیبانی می کند :


هر دو روش جز بهترین روش های احراز هویت دو مرحله ای در جهان می باشند


ماهیت یک صرافی ارز دیجیتال به داشتن یک پلتفرم و اپلیکیشن قدرتمند با رابط کاربری خوب گره خورده . داشتن اپلیکیشن اختصاصی که بتوان به راحتی با ان کار کرد و در تمامی مواقع آنلاین به ارائه خدمات بپردازد بسیار ضروری می باشد . شما می توانید اپلیکیشن اکس نوین را از لینک های زیر تهیه کنید و خود شاهد کیفیت آن باشید .


https://play.google.com/store/apps/details?id=io.exnovin.app&hl=fa


https://cafebazaar.ir/app/io.exnovin.app


پشتیبانی شاید حیاتی ترین بخش هر کسب و کار آنلاین باشد . امن ترین صرافی ارز دیجیتال ایرانی باید پشتیبانی ۲۴ ساعته در تمام ایام هفته ارائه دهد و بایستی روشی رو اتخاذ کند تا همه کاربران در کوتاه ترین زمان ممکن بتوانند نیاز های خود را برطرف کنند . از آنجایی که متقاضیان ارز دیجیتال و به طور کلی کسب و کار های اینترنتی روز به روز در حال افزایش است پشتیبانی تلفنی برای شرکت های بزرگ گاها فرایندی طاقت فرسا میشود برای همین شرکت های مدرن از سیستم چت انلاین و تیکتینگ بهره می برند . کما اینکه همچنان وجود خط ارتباط


تلفنی همیشه امری ضروری است اما به تنهایی جوابگوی نیاز مشتریان نیست . ایکس نوین دارای پشتیبانی ۲۴ ساعته در ۷ روز هفته توسط چت آنلاین ، و سیستم تیکتینگ می باشد همچنین خطوط ارتباطی تلفن با شرکت هم برقرار است.


ایکس نوین قدیمی ترین و در عین حال به روز ترین صرافی ارز دیجیتال ایرانی می باشد که علاوه بر ارائه پشتیبانی مطمئن و مستمر و همچنین ارائه پلتفرم اختصاصی با کاربری آسان ، تمامی استاندارد ها و ویژگی های امنیتی را رعایت نموده. و به همین دلیل تا بحال یک بار هم مورد حمله هکر ها قرار نگرفته است .


امیدواریم در این مقاله به پاسخ خود در خصوص امن ترین صرافی ارز دیجیتال ایرانی نزدیک شده باشید تا راحت تر در مورد انتخاب یک صرافی ارز دیجیتال ایمن تصمیم بگیرید . ایکس نوین با بیش از ۲۵۰ هزار کاربر و تیمی ۵۰ نفره شبانه روز در تلاش است تا سریعترین خدمات را در حوزه خرید بیت کوین و دیگر ارزهای دیجیتال به شما عزیزان ارائه دهد .خوشحال می شویم هرگونه انتقاد ، پیشنهاد و پرسش را در قسمت نظرات با ما در میان بگذارید .



انتهای خبر

0
0