آکادمی هلاکوئی
1400/07/01
17:20
یکی از بزرگترین صادرکنندگان ETF در ایالات متحده با هلدینگ دیجیتال گلکسی نووگراتز همکاری می کند

شرکت Invesco، یکی از بزرگترین صادرکنندگان ETF در…

شرکت Invesco، یکی از بزرگترین صادرکنندگان ETF در ایالات متحده، همکاری خود را با موسسه بانکداری تجاری هلدینگ گلکسی دیجیتال مایکل نووگراتز (Michael Novogratz) که در صنعت دارایی های دیجیتال و بلاک چین فعالیت می کند، آغاز کرده است.


چهارمین صادرکننده بزرگ ETF اظهار داشت که این شرکت در حال توسعه مشارکت خود با هلدینگ گلکسی دیجیتال نووگراتز برای ایجاد وجوه دارایی های دیجیتال تحت حمایت ایالات متحده است.


این سرمایه گذاری توسط Invesco برای ایجاد ETF های رمزارزی پیشرو در بازار استفاده می شود که هنوز مجوز و بازبینی نظارتی از SEC دریافت نکرده اند. Invesco قبلا برنامه ای برای راه اندازی صندوق دارایی های دیجیتال ثبت کرده است، که قبلا تقاضای زیادی از سوی سرمایه گذاران خرده فروشی و نهادی را به همراه داشته است.


جان هافمن (John Hoffman)، سرپرست تجارت ETF این شرکت گفت: صنعت رمزارزها هنوز از محصولاتی مانند ETF حمایت قابل توجهی دریافت نکرده است و پتانسیل خوبی برای رشد دارد. وی همچنین اظهار داشت که این شرکت سال ها صرف بررسی توسعه صنعت بلاک چین کرده است. او رمزارزها را با روزهای اولیه توسعه ETF در اواخر دهه ۹۰ میلادی مقایسه کرد.


کمیسیون بورس و اوراق بهادار در مورد صنعت رمزارزها و ETF های مرتبط با آن احتیاط کرده است. اما در همان زمان، رئیس این تنظیم کننده، گری گنسلر (Gary Gensler)، نشان داد که SEC آماده بحث در مورد ETF ها بر اساس معاملات آتی رمزارزی است. شرکت هایی مانند Invesco و ProShare قبلا درخواست های مربوط به وجوه مربوطه را ثبت کرده اند.


هدف این شرکت اجازه دادن به مشتریان برای سرمایه گذاری در دارایی های دیجیتال به عنوان یک فناوری و نه به عنوان یک ابزار قمار است. هافمن فکر می کند بازار رمزارزی ETF مراحل صندوق های ردیابی کالا را دنبال خواهد کرد زیرا شباهت های زیادی بین آنها وجود دارد.


این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی باشد.


منبع: u.today


انتهای خبر

0
0