آکادمی هلاکوئی
1401/02/17
16:00
دبی و ابوظبی به سرعت به کانون ارزهای دیجیتال تبدیل شدند

در واکنش به رونق جهانی ارزهای دیجیتال، امارات…

در واکنش به رونق جهانی ارزهای دیجیتال، امارات متحده عربی به دلیل قوانین دوستدار رمزارزی خود به قطبی برای صنعت تبدیل شده است که آن را به مقصد مورد توجه علاقه مندان به ارزهای دیجیتال تبدیل کرده است.


دبی و ابوظبی برای برتری ارزهای دیجیتال رقابت می کنند. صرافی های بزرگ مانند FTX که آخرین ارزش آن ۳۲ میلیارد دلار بود، حضور خود را در دبی آشکار کرد.


در حالی که شرکت‌های رمزارزی از بسیاری از مناطق جهان قبلا در کشور خلیج‌فارس فعالیت داشته‌اند، علاقه وام‌دهندگان سنتی به این بخش به سرعت در حال گسترش است.


در مصاحبه ای با بلومبرگ، ریچارد تنگ(Richard Teng)، مدیر عامل بایننس MENA، گفت: “ما علاقه زیادی از سوی کارکنان موسسات مالی سنتی داریم که می خواهند برای ما کار کنند.”


امیر تابچ(Amir Tabch)، رئیس سابق بازارهای جهانی در بانک سرمایه گذاری امارات، معتقد است که صنعت مالی عادی و بخش کریپتو خیلی متفاوت نیستند. او اظهار داشت که قصد دارد بانکداران دیگری را برای ارتباط بین این دو صنعت استخدام کند.


در چند ماه گذشته دبی و ابوظبی بیش از ۳۰ مجوز صرافی ارز دیجیتال صادر کرده و مقررات جدیدی را وضع کرده اند.


همچنین بایننس در حال جذب بیش از صد نفر در منطقه خلیج فارس است و مدیر عامل آن چانگپنگ ژائو از سنگاپور به دبی نقل مکان کرده و ملکی را در آنجا خریداری کرده است.


در همین حال، بایننس، بانکدار سابق بانک نیویورک ملون، ویشال ساشندران(Vishal Sacheendran)، را به عنوان مدیر MENA خود در امارات منصوب کرد.


همچنین Chainalysis در گزارش خود گفت که از جولای ۲۰۲۰(تیر ۱۳۹۹) تا ژوئن ۲۰۲۱(خرداد ۱۴۰۰)، امارات متحده عربی با حجم تراکنش های تقریبا ۲۶ میلیارد دلاری، پس از ترکیه و لبنان، سومین بازار ارزهای دیجیتال در خاورمیانه است.



این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی باشد.


منبع: bitcoinist


انتهای خبر

0
0