اخبار اکس نوین
1400/12/25
10:03
نحوه فروش شیبا در تراست ولت Trust Wallet

امروزه بیشتر افراد از کیف پول تراست ولت برای انجام کارهای خود در بازار خرید و فروش ارز دیجیتال استفاده می کنند. این کیف پول قدرتمند نرم افزاری می تواند از رمز ارزهای مختلف پشتیبانی کرده و امکان مبادله یا معامله آن ها را برای شما فراهم کند. در این مقاله از اکس نوین می خواهیم شما را با فروش شیبا در تراست ولت آشنا کنیم. پس تا انتها با ما همراه باشید. مرحله اول: دانلود و راه اندازی تراست ولت در ابتدای کار باید کیف پول نرم افزاری Trust Wallet را از گوگل پلی دانلود کرده و فرایند نصب آن را طبق دستورالعمل پیش ببرید. در طی این فرایند…

امروزه بیشتر افراد از کیف پول تراست ولت برای انجام کارهای خود در بازار خرید و فروش ارز دیجیتال استفاده می کنند. این کیف پول قدرتمند نرم افزاری می تواند از رمز ارزهای مختلف پشتیبانی کرده و امکان مبادله یا معامله آن ها را برای شما فراهم کند. در این مقاله از اکس نوین می خواهیم شما را با فروش شیبا در تراست ولت آشنا کنیم. پس تا انتها با ما همراه باشید.


مطالبی که در این مقاله خواهید خواند:


در ابتدای کار باید کیف پول نرم افزاری Trust Wallet را از گوگل پلی دانلود کرده و فرایند نصب آن را طبق دستورالعمل پیش ببرید. در طی این فرایند یک عبارت عبور ۱۲ کلمه ای به شما داده می شود که حتما باید آن را یادداشت کرده و در یک جای امن نگهداری کنید. زیرا این عبارت عبور به نوعی کلید ورود شما به کیف پول است. پس از نصب شدن تراست ولت، باید از آن خارج شده و مجددا وارد شوید تا بتوانید فرایند معامله را کلید بزنید.


پس از راه اندازی کیف پول خود، باید برای فروش شیبا در تراست ولت به زیرمنوی DApps مراجعه کنید. این زیرمنو را می توانید در قسمت پایینی صفحه اصلی در کیف پول خودتان پیدا کنید. حالا یک صفحه برای شما نمایش داده می شود که یک باکس جستجو در بالای آن قرار گرفته است. شما باید در این باکس جستجو عبارت Uniswap را تایپ کرده و وارد قسمت Uniswap Exchange شوید که با نماد یک اسب تک شاخ نشان داده شده است.


پس از اینکه Uniswap Exchange را انتخاب کردید، صفحه ای برای شما نمایش داده می شود که دو گزینه دارد. با فشردن گزینه Learn More می توانید اطلاعات بیشتری را درباره این شیوه مبادله رمز ارز به دست آورید. اما اگر نیازی به این کار ندارید، می توانید گزینه Enter App را برای فروش شیبا در تراست ولت فشار دهید.


حالا صفحه ای برای شما نمایش داده می شود که دارای آدرس uniswap.org است و چهار قسمت swap، Pool، UNI و Vote را دارد. در این قسمت باید وارد بخش Swap شده و در بخش from، شیبا را انتخاب کنید. حالا باید بر روی دکمه select a token کلیک کنید. در این قسمت باید ارز دیجیتالی را انتخاب کنید که می خواهید به جای شیبا خریداری نمایید. برای اینکه ببینید چه مقدار از رمز ارز هدف به شما تعلق می گیرد، تنها کافی است که مقدار شیبایی را که قصد فروش آن را دارید در باکس مربوطه وارد نمایید.


در پایان مراحل فروش شیبا در تراست ولت شما می توانید دکمه SWAP را فشار داده و در نهایت ارز مورد نظر خود را به جای شیبا اینو تحویل بگیرید. نکته مهم اینجا است که با استفاده از تراست ولت نمی توانید شیبای فروخته شده را به طور مستقیم به کیف پول شخص دیگری واریز کنید. در نتیجه اگر قصد انجام این کار را دارید، باید از طریق صرافی هایی مانند اکس نوین اقدام نمایید. به این ترتیب هم می توانید به جای شیبای فروخته شده ارزهای واقعی مانند تومان را دریافت کنید و هم قادر خواهید بود معامله های مستقیم با اشخاص دیگر را انجام دهید.


جمع بندی


فروش شیبا در تراست ولت یک فرایند بسیار ساده است که نیازی به تکنیک خاصی ندارد. تنها باید دقت کنید که کیف پول نرم افزاری خود را از یک منبع معتبر دانلود کرده باشید. به علاوه بسیار مهم است که بدانید در Trust Wallet امکان فروش مستقیم Shiba و واریز به کیف پول دیگر افراد وجود ندارد. چنین کاری را باید از طریق صرافی ها انجام دهید. شما می توانید تنها در ازای شیبا اینوی فروخته شده، ارز دیجیتال دیگری را که در تراست ولت از آن پشتیبانی می شود دریافت نمایید.


انتهای خبر

0
0