بورس نیوز
1402/08/01
12:32
سرمایه‌گذاری کنترلی گروه مالی فیروزه در پلتفرم تامین مالی جمعی دونگی

گروه مالی فیروزه در مسیر خلق یک «سوپر مارکت مالی» و به‌منظور تکمیل زنجیره خدمات مالی خود برای تمام مردم ایران، اقدام به سرمایه‌گذاری در «پلتفرم تامین‌مالی جمعی دونگی» کرده‌است.

به گزارش بورس نیوز ، گروه مالی فیروزه در مسیر خلق یک «سوپر مارکت مالی» و به‌منظور تکمیل زنجیره خدمات مالی خود برای تمام مردم ایران، اقدام به سرمایه‌گذاری در «پلتفرم تامین‌مالی جمعی دونگی» کرده‌است. این اقدام که هماهنگ با تلاش‌های گروه فیروزه برای توسعه خدمات مالی و ابزار‌های سرمایه‌گذاری دسترس‌پذیر برای همه اقشار جامعه است، از طریق دریافت سهام کنترلی دونگی توسط شرکت سبدگردان توسعه فیروزه (زیرمجموعه گروه مالی فیروزه) صورت گرفته‌است.


دونگی، به عنوان یکی از پیشگامان حوزه تامین مالی جمعی در ایران، از ویژگی‌های منحصر به فردی از جمله: زیرساخت پیشرفته، سودآوری بالا و نرخ نکول پایین برخوردار است. پلتفرم تامین‌مالی‌جمعی دونگی با تکیه بر تیم متخصص و محصول منحصربه فرد خود موفق به رشد ارگانیک قابل توجهی در سال‌های اخیر شده‌است. این پلتفرم نقش مهمی در توسعه بازار مالی ایران و افزایش مشارکت عمومی در طرح‌های توسعه کسب‌وکار‌های کوچک و متوسط را دارد.


مدیرعامل دنگی اشاره کرد: حضور گروه مالی فیروزه به عنوان یک سرمایه‌گذار و همکار استراتژیک به دونگی اعتبار و قدرت مالی بیشتری در بازار می‌بخشد. همچنین، این سرمایه‌گذاری می‌تواند به دونگی در تصمیم‌گیری‌های استراتژیک، مدیریت مالی و توسعه کسب و کار خود کمک نماید.


مدیرعامل شرکت سبدگردان فیروزه نیز اضافه کرد: سرمایه‌گذاری در دونگی، در کنار سایر محصولات گروه کمک می‌کند تا به یکی از اهداف خود که همان فراهم‌کردن بستری آسان و کاربردی برای بهره‌مندی مردم ایران از خدمات و ابزار‌های مختلف و متنوع مالی با بالاترین بازدهی و سوددهی است، نزدیک‌تر شود.


با افزوده شدن دونگی به خانواده فیروزه، امید می‌رود پیوند بین محصولات بازارسرمایه و نیاز‌های واقعی کسب‌وکار‌های کوچک بیشتر فراهم شده و نویدبخش رشد مشارکت عموم مردم در تامین‌مالی کسب‌وکار‌ها و کارآفرینی باشد.


انتهای خبر

0
0