مهدی میرزایی
1399/09/25
08:18
در مورد شیوه بازارگردانی، انتقادهای زیادی مطرح شده است. شکل بازارگردانی فعلی بیشتر یک بزن دررویی سازمان یافته است و خشت کج اول را سهامدار درصدی #شپ...

در مورد شیوه بازارگردانی، انتقادهای زیادی مطرح شده است. شکل بازارگردانی فعلی بیشتر یک بزن دررویی سازمان یافته است و خشت کج اول را سهامدار درصدی #شپنا با آن عرضه سنگین در ۲۲/۷/۹۹ بنا نهاد و بعدا سایر حقوقی ها همین رویه را در پیش گرفتند! اگر همان زمان جلوی این رویه نادرست گرفته میشد این وضعیت پیش نمی امد!



در مدت اخیر فعالان زیادی در‌مورد نوسان گیری حقوقی ها به نام بازارگردانی در رسانه های مجازی انتقادهایی مطرح کردند . همیشه رسالت ام این بوده صدای مردم باشم و در مدت اخیر پیام های زیادی بدستم رسید که دغدغه های به جا و درستی داشتند.



امیدوارم طی جلساتی که برگزار میشود این وضعیت اصلاح شود. مردم زیادی وارد بازار سهام شده اند و زخم خورده اند، و این شکل عرضه ها آنها را یاد مرداد ۹۹ می اندازد!!اعتماد عمومی بزرگترین سرمایه اجتماعی است و برای آنکه اقتصاد ایران بتواند به سمت توسعه پایدار مبتنی بر بازار نوپای سرمایه حرکت کند، به مشارکت و اعتماد مردمی نیاز دارد. فرصت سوز نباشیم!!!



@mahdy_mirzaie

انتهای خبر

0
0