بورس پرس
1401/06/28
11:32
وعده پیگیری تخلف مدیر هلدینگ زیرمجموعه شستا و حفظ اموال سهامداران

مدیرعامل سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی درباره تخلف و بازداشت یکی از مدیران هلدینگ انرژی، مدعی پیگیری دو ماهه بخش‌های نظارتی برای صیانت از اموال سهامداران شد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس ، ابراهیم بازیان درخصوص تخلف یکی از مدیران عامل هلدینگ‌های تابعه شستا گفت: این موضوع بیش از دو ماه است مورد رصد کامل بخش‌های نظارتی شستا قرار داشته و تمام رفتارها و فرآیندهای وقوع تخلف، بررسی و محدودیت‌هایی برای شخص و اشخاص احتمالی دخیل در پرونده صورت پذیرفته است.


وی افزود: در این مدت با دعوت از افراد دخیل و بررسی موضوع، مستندات کامل تخلف در هماهنگی کامل با سازمان‌های نظارتی در حال جمع‌آوری است و عدم عزل وی تاکنون به علت کشف ابعاد تخلفات و شبکه فساد بود. در راستای حفظ آبروی اشخاص و لزوم رعایت حقوق شهروندی تا روشن شدن کامل موضوع از اطلاع‌رسانی درباره پرونده در رسانه ها خودداری می شود.


بازیان ادامه داد: مجموعه شستا و سازمان تامین اجتماعی هیچ گونه تعارفی در مبارزه با فساد و صیانت از اموال سهامداران حتی در برخورد با منصوبین ندارد و این بنگاه اقتصادی را متعلق به خانواده بزرگ کارگران، بازنشستگان و مستمری بگیران می‌داند.


تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir


انتهای پیام



انتهای خبر

0
0