رمزارز نیوز
1403/04/31
14:08
موفقیت چشمگیر پونک: رشد ۷۱۷۰ درصدی از کف تاریخی به قله‌های جدید!

پونک (PONKE)، یکی از میم‌کوین‌های بلاکچین سولانا، اخیرا موفق به ثبت یک نقطه عطف تاریخی شده و توجه زیادی را به خود جلب کرده است. قیمت این توکن در هفته گذشته با رشدی ۷۰ درصدی به…

پونک (PONKE)، یکی از میم‌کوین‌های بلاکچین سولانا، اخیرا موفق به ثبت یک نقطه عطف تاریخی شده و توجه زیادی را به خود جلب کرده است.


قیمت این توکن در هفته گذشته با رشدی ۷۰ درصدی به سقف تاریخی خود در ۰.۶۷۴۴۰ دلار رسید. این رشد، معادل افزایشی تقریبا ۷۱۷۰ درصدی نسبت به کف تاریخی آن در ۰.۰۰۹۲۸ دلار در تاریخ ۳ ژانویه است.


در حال حاضر، پونک پس از سایر میم‌کوین‌های معروف سولانا از جمله سگ‌کلاهدار (WIF)، بانک (BONK)، پاپ‌کت (POPCAT)، بوم (BOME) و میو (MEW)، در رتبه ششم میم‌کوین‌های این شبکه قرار دارد.


پونک که تاریخ ایجاد آن به اوایل سال جاری بازمی‌گردد، به سرعت در رسانه‌های اجتماعی محبوب شد. هجوم سرمایه‌گذاران به این بازار، باعث شتاب اولیه رشد قیمت توکن PONKE شد و به دنبال آن، این میم‌کوین مورد توجه بیشتری قرار گرفت.


چندین تحلیلگر ارزهای دیجیتال نظرات خود را درباره روند اخیر PONKE بیان کرده‌اند و این افزایش را یک فرصت سرمایه‌گذاری قابل‌توجه دانسته‌اند.


به‌عنوان مثال، بلانتز (Bluntz)، یکی از تحلیلگران برجسته، اشاره کرده که قیمت PONKE پس از خروج از کانال صعودی، یک روند صعودی در پیش گرفته و مرز بالایی کانال اکنون به یک سطح حمایتی تبدیل شده است.

ponke-solana-meme-coin-reaches-all-time-high

حال، باید منتظر ماند و دید که آیا پونک می‌تواند این رالی را حفظ کند یا خیر. در همین راستا، جوناس داویدایتیس (Jonas Dovydaitis)، یکی از بنیانگذاران و مدیرعامل شرکت PAiT، هشدار داده که ارزیابی ریسک میم‌کوین‌ها نیازمند رویکردی متفاوت از ارزهای دیجیتال معتبرتر است.


او تاکید کرده که سرمایه‌گذاران باید سعی کنند جامعه و روایت هر میم‌کوین را درک کنند؛ زیرا این عوامل تاثیر زیادی بر طول عمر و ثبات بالقوه آن‌ها دارند.


انتهای خبر

0
0