رمزارز نیوز
1402/12/11
14:30
صعود ادامه‌دار شیبا؛ نرخ توکن‌سوزی SHIB بیش از ۳۰ هزار درصد افزایش یافت!

پس از یک ماه قابل‌توجه برای شیبا اینو (SHIB)، نرخ توکن‌سوزی این میم کوین محبوب امروز، اول مارس، بیش از ۳۰ هزار درصد افزایش یافت و توجه جهانی را به خود جلب کرد.


بر اساس داده‌های منتشرشده توسط پلتفرم ردیابی Shibburn، در ۲۴ ساعت گذشته حدود ۳٫۷۵ میلیون توکن SHIB سوزانده شده که در مقایسه با روز قبل، ۳۰،۱۸۷ درصد افزایش داشته است. به این ترتیب، کل توکن‌های سوزانده‌شده از عرضه اولیه شیبا تاکنون به حدود ۴۱۰٫۷۰ تریلیون SHIB می‌رسد و عرضه باقی‌مانده در گردش آن، حدود ۵۸۱٫۶۵ تریلیون SHIB است.


کاهش مداوم عرضه SHIB به عنوان تلاشی برای ایجاد تغییرات مثبت در قیمت شیبا، در میان انبوهی از پیشرفت‌های دیگر انجام می‌شود. همان‌طور که در خبرهای قبلی رمزارز نیوز هم گزارش شد، تیم شیبا اخیرا اخبار مثبت زیادی را منتشر کرده که از جمله مهم‌ترین آنها می‌توان به شروع پروژه SHEboshi، راه‌اندازی قریب‌الوقوع توکن KNINE، مشارکت با شرکت رمزنگاری Zama برای افزایش حریم خصوصی و غیره، اشاره کرد.


در زمان نگارش این خبر، شیبا با قیمت ۰٫۰۰۰۰۱۴ دلار معامله می‌شود که یک رشد ۳٫۷۵ درصدی در ۲۴ ساعت گذشته و بیش از ۳۵ درصد رشد در یک هفته اخیر دارد. با توجه به تحولات اخیر، علاقه‌مندان به بازار کریپتو انتظار دارند که شاهد افزایش بیشتر قیمت‌ها باشند.


انتهای خبر

0
0