آکادمی هلاکوئی
1401/02/20
15:00
تیم TZ APAC با NUS Computing برای ایجاد مرکز آموزشی شریک می شود

اوایل امروز، TZ APAC از همکاری با دانشکده محاسبات دانشگاه…

اوایل امروز، TZ APAC از همکاری با دانشکده محاسبات دانشگاه ملی سنگاپور (NUS Computing) برای راه‌اندازی مرکز تعالی محاسباتی خبر داد. TZ APAC یک نهاد پذیرش بلاک چین مستقر در آسیا است که از اکوسیستم Tezos پشتیبانی می کند.


این مرکز جدید توسط دانشیار Tan Sun Teck از NUS Computing هدایت خواهد شد. هدف این تلاش، توانمندسازی دانش‌آموزان برای یادگیری از کارشناسان صنعت دنیای واقعی در زمینه‌هایی مانند فناوری بلاک چین، محاسبات ابری و علم داده است.


دانشیار تان مسئول آموزش و مربیگری دانشجویان شرکت کننده در مسابقات برنامه نویسی مشهور بین المللی مانند المپیاد بین المللی انفورماتیک (IOI)، المپیاد ملی انفورماتیک (NOI) و مسابقه بین المللی برنامه نویسی دانشگاهی است.


دانشیار تان می‌گوید: “در چند سال گذشته، سنگاپور خود را به عنوان مقصدی پیشرو برای شرکت‌های فناوری در صنایع پیشرو تثبیت کرده است. او معتقد است که با مشارکت با سازمان‌های پیشگامی مانند TZ APAC، دانش‌آموزان این فرصت را خواهند داشت که از تخصص دنیای واقعی در مقطع حساس آموزش خود بهره ببرند.”


تان در ادامه افزود:


“با ایجاد این مرکز برای پرورش تعالی محاسبات، امیدواریم بتوانیم سطح آموزش محاسبات را در کشور و سراسر منطقه بالا ببریم، زیرا نسل بعدی استعدادهای فناوری را پرورش می دهیم.”


در همکاری با NUS Computing، TZ APAC بیان می‌کند که امیدوارند آینده‌ای را پیش ببرند که در آن آموزش بلاک چین چیزی محدود به جوامع توسعه‌دهنده خاص نباشد، بلکه بخشی حیاتی از برنامه‌های درسی محاسباتی در برخی از دانشگاه‌های پیشرو منطقه باشد.


با توجه به اینکه آموزش به عنوان یک اولویت کلیدی در اکوسیستم تزوس است، تاسیس مرکز تعالی محاسباتی در پشت تعاملات گذشته با سایر موسسات آموزش عالی در سراسر منطقه از جمله دانشگاه کیوتو، دانشگاه ناگویا و موسسه فناوری مادراس هند انجام می شود.


این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی‌باشد.


منبع: coinquora


انتهای خبر

0
0