صکوک
1402/11/15
17:50
عرضه صکوک مرابحه ۲۵۰ میلیارد تومانی شرکت داروسازی روژین

با مجوز سازمان بورس و اوراق بهادار، صکوک مرابحه شرکت داروسازی روژین (سهامی خاص) به مبلغ ۲۵۰ میلیارد تومان از طریق فرابورس ایران از روز ‌دوشنبه مورخ ۱۴۰۲/۱۱/۱۶ به مدت سه روز کاری در نماد روژین۰۶ عرضه عمومی خواهد شد. به گزارش روابط عمومی شرکت مدیریت دارایی مرکزی بازار سرمایه،…

با مجوز سازمان بورس و اوراق بهادار، صکوک مرابحه شرکت داروسازی روژین (سهامی خاص) به مبلغ ۲۵۰ میلیارد تومان از طریق فرابورس ایران از روز ‌دوشنبه مورخ ۱۴۰۲/۱۱/۱۶ به مدت سه روز کاری در نماد روژین۰۶ عرضه عمومی خواهد شد.


به گزارش روابط عمومی شرکت مدیریت دارایی مرکزی بازار سرمایه، صکوک مرابحه شرکت داروسازی روژین به ارزش ۲۵۰ میلیارد تومان جهت تامین سرمایه در گردش به منظور خرید ماشین‌آلات و تجهیزات، وسایل حمل و نقل و مواد و کالای مورد نیاز تولید از طریق فرابورس ایران عرضه می‌گردد.


این اوراق ۴ ساله و با نرخ ۲۳ درصد می‌باشد که اقساط آن هر سه ماه یک‌بار از طریق شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه پرداخت می‌گردد.


صکوک مرابحه مذکور از طریق شرکت کارگزاری تامین سرمایه تمدن به عنوان عامل فروش و با استفاده از خدمات شرکت تامین سرمایه تمدن به عنوان متعهد پذیره‌نویس و صندوق سرمایه‌گذاری اختصاصی بازارگردانی الگوریتمی امید فارابی به عنوان بازارگردان توسط شرکت واسط مالی مرداد چهارم (با مسئولیت محدود) منتشر خواهد شد. ضامن پرداخت مبلغ اصل و اقساط این اوراق نیز بانک خاورمیانه می‌باشد.


انتهای خبر

0
0