آکادمی هلاکوئی
1400/06/29
15:40
کمیسیون اوراق بهادار و بورس تایلند مجوز پروژه املاک مبتنی بر اتریوم را صادر می کند

بورس اوراق بهادار و کمیسیون تایلند (SEC) دارای…

بورس اوراق بهادار و کمیسیون تایلند (SEC) دارای مجوز استفاده از توکن ارائه شده با دارایی مبتنی بر بلاکچین اتریوم است.


این شرکت در ۱۶ سپتامبر(۲۵ شهریور) اعلام کرد که Fraction ، زیرمجموعه ای کاملا متعلق به شرکت فناوری Fraction Group مستقر در هنگ کنگ ، مجوز دریافت کرده است که به آن اجازه می دهد تا فهرست های مربوط به مالکیت جزئی دارایی های فیزیکی یا دیجیتال را لیست و معامله کند.


این مجوز از طریق پورتال رسمی SEC تایلند برای عرضه اولیه کوین (ICO) که در سال ۲۰۱۸(۱۳۹۷)تاسیس شد ، اعطا گردید. مجوز پایه و اساس خدمات آینده Fraction برای دیجیتالی شدن دارایی و کسر دارایی را ارائه می دهد.


این شرکت انتظار دارد اولین پیشنهاد های فراکشن(initial fraction offering)با اشتراک در سه ماهه اول سال ۲۰۲۲ (سه ماهه آخر ۱۴۰۰)با تمرکز بر توکن های املاک با همکاری شرکت های املاک محلی لیست کند. بر اساس اعلام ، فراکشن در حال بررسی یک IFO با ارزش کل بیش از ۴۶۰ میلیون دلار است.


Eka Nirapathpongporn ، بنیانگذار و مدیرعامل فراکشن گفت: “اکنون شما می توانید به طور قانونی بخشی از یک ویلا را خریداری کنید(برای مثال مالک یک درصد آن شوید) و مجبور نیستید ۵ میلیون دلار برای خرید کل آن هزینه کنید.” وی افزود: حداقل مبلغ برای شرکت در IFO حدود ۱۵۰ دلار است.


Shaun Sales ، یکی از بنیانگذاران و مدیر ارشد فناوری Fraction ، گفت: “در حالی که بسیاری در مورد آن صحبت می کنند یا سعی می کنند این کار را انجام دهند ، پلتفرم ما تکمیل شده ، در حال حاضر راه اندازی شده و آماده لیست دارایی های عمومی است.”


صنعت دارایی توکنیزه شده به دلیل وضعیت نوظهور فناوری و عدم اطمینان مقررات در مورد چنین پیشنهادهایی نسبتا در جای خود باقی مانده است. بر اساس برآوردهای شبکه حسابداری بریتانیایی مور گلوبال ، اگر تنها ۰.۵ درصد از کل بازار جهانی املاک توکنیزه شود ، بازار املاک توکنیزه شده می تواند در ۵ سال آینده به ۱.۴ تریلیون دلار برسد.



این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی باشد.


منبع: cointelegraph


انتهای خبر

0
0