آکادمی هلاکوئی
1400/10/13
10:30
تحلیل تکنیکال شیبا اینو؛ دوشنبه ۱۳ دی

رمزارز شیبا اینو(SHIB) از ۲۰ دسامبر(۲۹ آذر) الی…

رمزارز شیبا اینو(SHIB) از ۲۰ دسامبر(۲۹ آذر) الی ۲۳ دسامبر(۲ دی) به میزان ۴۰ درصد افزایش یافت و طی آن ، سقف نوسان ۰.۰۰۰۰۳۹۹ دلاری را به ثبت رساند. این روند صعودی ، نقدینگی لازم را در بالای سقف های نوسانی ۴ دسامبر(۱۳آذر) ، جمع آوری کرد.


در نتیجه، سرمایه گذاران SHIB سیو سود کردند و پس از آن ، شیبا اینو با افت ۱۸ درصد مجددا به سطح ۰.۰۰۰۰۳۲۷ دلاری کاهش یافت. از آن زمان، قیمت شیبا اینو بدون نوسان شدیدی ، در محدوده ی ثابتی درحال حرکت بوده است. در آینده، یکی از دو سناریوی ممکن محتمل خواهد بود. یکی از آنها ، از سرگیری روند صعودی برای شیبا اینو است ، یکی هم مورد امتحان قرار گرفتن ناحیه تقاضا روزانه ،از ۰.۰۰۰۰۲۶۹ دلار الی ۰.۰۰۰۰۲۹۳ دلار.


طی سناریوی اول ، قیمت شیبا اینو می‌تواند با رشد ۱۸ درصدی به سمت سقف نوسان ۰.۰۰۰۰۳۹۹ دلاری حرکت کند. با عبور از آن ، این میم توکن می‌تواند سد مقاومت ۰.۰۰۰۰۴۴۱ دلاری را مجددا مورد امتحان قرار دهد. در مجموع ، شیبا اینو از موقعیت فعلی یعنی ۰.۰۰۰۰۳۳۹ دلار ، ۳۰ درصد رشد می کند.


طی سناریوی دوم، قیمت شیبا اینو می‌تواند ناحیه تقاضای روزانه خود را مجددا مورد امتحان قرار دهد و یک الگوی کف سه‌قلو شکل می گیرد. در این صورت ، به اعتبار سناریوی صعودی افزوده می شود و سرمایه‌گذاران می‌توانند انتظار داشته باشند که روند SHIB تغییر کند و با رشد ۳۶ درصدی به سقف نوسان ۲۳ دسامبر در ۰.۰۰۰۰۳۹۹ دلار برسد.


SHIBPERP 2022 01 03 07 12 56 637767753184760792 300x170 - تحلیل تکنیکال شیبا اینو؛ دوشنبه 13 دی

نمودار ۴ ساعته جفت ارز SHIB/USDT از سوی دیگر، اگر قیمت شیبا اینو نتواند بالاتر از ناحیه تقاضای مذکور حفظ شود، این حاکی از ضعف فشار خرید و تداوم سیو سود توسط سرمایه گذاران است.


با بسته شدن کندلی چهار ساعته زیر ۰.۰۰۰۰۲۶۹ دلار، کف قیمت پایین تری حاصل می شود و سناریوی صعودی باطل خواهد شد. در این شرایط، SHIB می تواند سطح حمایت فوری خود در ۰.۰۰۰۰۲۳۷ دلار را مجددا مورد امتحان قرار دهد.




این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی‌باشد.


منبع: fxstreet


انتهای خبر

0
0