آکادمی هلاکوئی
1400/06/21
20:40
توییت جدید جاستین سان در مورد یک خبر بزرگ: آیا ترون برای رسیدن به ۱ دلار آماده است؟

امروز، مدیرعامل ترون (TRON)، جاستین سان (Justin Sun)،…

امروز، مدیرعامل ترون (TRON)، جاستین سان (Justin Sun)، انجمن ترون در توییتر را تحریک کرد. مدیرعامل ترون اعلام کرد که هفته آینده خبرهای مهمی منتشر خواهد شد.


طی هفته های گذشته، TRON (TRX) اخبار خوبی را پشت سر هم اعلام کرده است. اخیرا TRON و BitTorrent اعلام کردند که برای انتشار یک پروژه جدید با هم همکاری می کنند. BitTorrent در توییتی گفت که این پروژه BitTorrent Chain (BTTC) نام دارد.


نه تنها این، بلکه جاستین سان نیز اعلام کرد که ارزش کل TRON DeFi قفل شده (TVL) اکنون به بیش از ۱۱ میلیارد دلار رسیده است. به طور واضح، بر هیچ کس پوشیده نیست که رونق DeFi در سال جاری بسیار گسترده بوده است.


در یادداشت دیگری، تحلیلگر CoinQuora پیش بینی قیمت TRX در سال ۲۰۲۱ را به اشتراک گذاشته است. بر اساس این مقاله، قیمت TRX از ابتدای سال ۲۰۲۱ شاهد حرکت های صعودی زیادی بوده است. اینها بلافاصله با نوسانات، تجمعات و اصلاحات همراه بوده است. با توجه به این موضوع، TRX در سال ۲۰۲۱ بازار رقابتی دارد.


trx - توییت جدید جاستین سان در مورد یک خبر بزرگ: آیا ترون برای رسیدن به 1 دلار آماده است؟

ترون در حال حاضر، با قیمت ۰/۱۱۳۷ دلار و حجم معاملات ۲،۸۸۴،۸۷۵،۵۵۹ دلاری معامله می شود. ترون در ۲۴ ساعت گذشته ۱۸/۴۹٪ افزایش یافته و در حال حاضر در CoinMarketCap در رتبه ۲۴ قرار دارد.


اگر این روند صعودی ادامه یابد، TRX تا پایان سال ۲۰۲۱ به ۰/۵ دلار می رسد و در نیمه اول سال ۲۰۲۲ رشد سریعی را تا ۰/۸۵ دلار نشان می دهد. این افزایش قیمت ممکن است کند شود، اما هیچ سقوط عمده ای انتظار آن را نمی کشد. با مشارکت ها و پیشرفت های آینده، رسیدن به ۰/۵ دلار قابل قبول است.


trx 2 - توییت جدید جاستین سان در مورد یک خبر بزرگ: آیا ترون برای رسیدن به 1 دلار آماده است؟

با نگاهی به MACD آن، یک کراس اوور صعودی وجود دارد که مطمئنا روند صعودی را حفظ خواهد کرد.


در نتیجه، اگر TRX سطح حمایت خود در محدوده میانگین متحرک ساده ۲۰۰ روزه (میانگین متحرک بلند مدت) را حفظ کند، خریداران زمان و ثبات کافی برای آمادگی حمله بعدی به سطح حیاتی ۱/۲۵ دلار خواهند داشت. این امر در حالی که قوام خود را حفظ کند، از سقوط جلوگیری می کند.


این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی باشد .


منبع: Coinquora


انتهای خبر

0
0