بورس نیوز
1403/05/24
14:19
جهش ۶۴۹ درصدی درآمد‌های بیمه میهن

شرکت بیمه میهن در دوره ۴ ماهه از ابتدای سال مالی از بخش حق بیمه صادره (شامل قبولی اتکایی) به درآمد یک هزار و ۳۷۲ میلیاردتومانی دست پیدا کرد.

جهش ۶۴۹ درصدی درآمد‌های بیمه میهن

بورس‌نیوز: شرکت بیمه میهن با سرمایه ثبت شده ۳۵۹ میلیاردتومانی و ارزش بازار یک هزار و ۲۶۸ میلیاردتومانی، در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به تیرماه سال جاری که در سامانه کدال منتشر کرد به درآمد خوبی دست پیدا کرد.

جهش ۶۴۹ درصدی درآمد‌های بیمه میهن

شرکت بیمه میهن در چهارمین ماه از سال جاری از بخش حق بیمه صادره (شامل قبولی اتکایی) به درآمد ۳۸۴ میلیاردتومانی دست پیدا کرد. میزان درآمدی که این شرکت بیمه در تیرماه از بخش نام‌برده شناسایی کرد ۲۱۲ درصد رشد را نسبت به ماه گذشته و ۷۰۰ درصد رشد را نسبت به دوره مشابه سال گذشته نشان می‌دهد، از ابتدای سال مالی تاکنون نیز میزان درآمد تجمیعی بیمه میهن در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته ۶۴۹ درصد افزایش را در کارنامه خود به ثبت رساند.

جهش ۶۴۹ درصدی درآمد‌های بیمه میهن

"میهن" بیشترین درآمدزایی که از فروش حق بیمه در تیرماه داشت متعلق به رشته بیمه «زندگی – غیر اندوخته دار» بود که از این بخش توانست ۱۶۸ میلیارد تومان درآمدزایی داشته باشد، این رشته بیمه در این دوره ۴۴ درصد از درآمد ماهانه را به خود اختصاص داد. دیگر رشته بیمه درآمدزای "میهن" در این دوره در بخش «حوادث» با مبلغ ۹۴ میلیارد تومان اعلام شد که ۲۵ درصد از درآمد ماهانه را تشکیل می‌دهد.

جهش ۶۴۹ درصدی درآمد‌های بیمه میهن

نقطه مقابل حق بیمه صادره در گزارش فعالیت ماهانه، خسارت پرداختی شرکت بیمه‌ای است. شرکت بیمه میهن در تیرماه سال جاری بالغ بر ۹۲ میلیارد تومان خسارت پرداخت کرده است که در مقایسه با ماه گذشته، میزان خسارت پرداختی تغییری نداشته است. "میهن" بیشترین خسارتی که در این دوره پرداخت کرده، مربوط به بخش «درمان» با مبلغی در حدود ۶۳ میلیارد تومان بوده است که سهم ۶۹ درصدی از خسارت پرداختی این شرکت را به خود اختصاص داده است. در پایان گفتنی است که شرکت بیمه میهن در پایان چهارمین ماه سال جاری توانست به تراز مثبت یک هزار و ۴۵ میلیاردتومانی برسد.

جهش ۶۴۹ درصدی درآمد‌های بیمه میهن

پایان مطلب برچسب ها : میهن

انتهای خبر

0
0