ایبنا
1400/12/07
13:18
اینوتکس پیچ ۲۰۲۲ تهران با حضور و مشارکت فعال پست بانک ایران برگزار شد

اینوتکس پیچ ۲۰۲۲ تهران ، روز پنجشنبه ۵ اسفندماه با حضور و مشارکت فعال پست بانک ایران از طریق حضور مدیران و نمایندگان و برپایی کانتر اختصاصی و با مشارکت شرکت های فناوری و نوآوری و استارتاپ ها برگزار شد.

به گزارش ایبنا به نقل از روابط عمومی پست بانک در این رویداد غیابی مشاور مدیر عامل پست بانک ایران به عنوان سخنران و شهرکی کیا مدیر امور استانهای تهران ، البرز ، سمنان و قم به عنوان داور رویداد حضور داشتند.


درصد GDP کشور تا سال ۱۴۰۴ مبتنی بر اقتصاد دیجیتال خواهد بود


قنبر پور رییس هیات مدیره و مدیر شرکت خدمات هوایی پیام در سخنانی گفت : طبق برنامه ریزی انجام شده ۱۰ درصد تولید ناخالص داخلی ( GDP) کشور ، تا سال ۱۴۰۴ مبتنی بر اقتصاد دیجیتال خواهد بود.


وی اظهار داشت: فروش شرکتهای دانش بنیان کشور ۹۰۰ میلیارد تومان است که ۱ تا ۲ درصد GDP کشور است.


پست بانک ایران مصمم به تحقق و توسعه اقتصاد دیجیتال است


غیابی مشاور مدیر عامل پست بانک ایران و نماینده بانک در رویداد اینوتکس ۲۰۲۲ تهران ، در سخنانی گفت: الویت پست بانک ایران به عنوان بانک تخصصی حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات ، حمایت از شرکت های دانش بنیان و استارتاپ هاست و این بانک مصمم به تحقق و توسعه اقتصاد دیجیتال است.


وی اظهار داشت : بانکها می توانند ابزار گسترش رفاه و توسعه باشند و با تحولاتی که از سال ۱۳۹۸ در پست آغاز شده ، این موضوع به نحو مطلوبی در این بانک فراهم شده است.


غیابی افزود: سود پست بانک ایران در سال گذشته ۳ برابر سرمایه ثبتی بانک بوده و پیش بینی می شود این رقم در سال جاری به ۴ برابر برسد.


مشاور مدیر عامل پست بانک ایران تصریح کرد:نرخ نکول این بانک به زیر ۳ درصد رسیده و کفایت سرمایه آن از منفی ۷/۷ درصد به ۴/۵ درصد مثبت رسیده است.


غیابی با اشاره به گستردگی حضور بانک از طریق ۴۰۰ شعبه شهری و ۶ هزار باجه بانکی روستایی ، اضافه کرد: شبکه گسترده ارائه خدمات بانک امکان و فرصت خوبی را برای شرکت های دانش بنیان ، نوآوری و استارتاپ ها برای بهره مندی از امکانات پست بانک ایران و در راستای توسعه خدمات ، کسب و کارها و رسیدن به سود دهی فراهم نموده است.


بازدید مدیران شرکتهای فناوری و استارتاپ ها و شرکت کنندگان از کانتر پست بانک ایران در اینوتکس ۲۰۲۲ تهران پیچ


کانتر پست بانک ایران در اینوتکس ۲۰۲۲ تهران پیج مورد بازدید مدیران شرکت های نوآوری و استارتاپ های حاضر در رویداد و شرکت کنندگان در رویداد قرار گرفت.


در این بازید آرش شهرکی کیا به ارائه توضیحات لازم در خصوص اقدمات و امکانات پست بانک ایران برای توسعه گستره خدمات و آمادگی بانک برای تامین مالی و ارائه خدمات به شرکت های دانش بنیان و فعالان عرصه ارتباطات و فناوری اطلاعات خبر داد.


معرفی برندگان اینوتکس ۲۰۲۲ تهران


در این رویداد ۱۸ شرکت استارتاپی و نوآوری به ارائه محصولات و پلتفرم های خود پرداختند ، که در پایان رقابت و پس نظر هیات داوران،تیم های لایو بوک به سرپرستی علی منصور و امیر خلج ، لندین به سرپرستی محمد مهدی ظهیری و نیچر به سرپرستی نازنین بهزادی به ترتیب مقام های اول ، دوم و سوم رقابت ها را کسب کردند.


شایان ذکر است: در این رویداد حسین پور رییس اداره روابط عمومی و رحیمی معاون وی ، قیطاسوند رییس اداره کل بازاریابی و توسعه بازار ، فلاح مدیر شعب منطقه شرق تهران ، کهزادیان و حسن پور روسای شعب آپادانا و شهید فلاحی تهران نیز حضور داشتند.


پخش زنده مراسم اینوتکس پیج تهران از طریق صفحه اینستاگرام پست بانک ایران و آپارات نیز برای علاقمندان انجام شد.


انتهای خبر

0
0