بورس۲۴
1402/03/18
23:57
استقبال از غرفه گروه مالی صبا تامین در نمایشگاه صنعت مالی

غرفه گروه مالی صبا تامین در پانزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت مالی میزبان شمار قابل توجهی از مدیران و مسئولان عالی رتبه کشوری، از جمله دکتر علیرضا عسگریان معاون رفاه و امور اقتصادی وزات تعاون و دکتر مجید عشقی، رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار بود...

استقبال از غرفه گروه مالی صبا تأمین در نمایشگاه صنعت مالی

بورس۲۴ : غرفه گروه مالی صبا تامین در پانزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت مالی میزبان شمار قابل توجهی از مدیران و مسئولان عالی رتبه کشوری، از جمله دکتر علیرضا عسگریان معاون رفاه و امور اقتصادی وزات تعاون و دکتر مجید عشقی، رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار بود.


پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت مالی (بورس، بانک و بیمه) از سه‌شنبه ۱۶ خرداد ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران فعالیت خود را آغاز کرد و تا جمعه ۱۹ خرداد ماه نیز ادامه خواهد داشت. گروه مالی صبا تامین نیز در این نمایشگاه حضور پررنگی داشت به طوری که یکی از پرترددترین و پرمراجعه‌ترین غرفه‌ها در سالن ۳۸ این نمایشگاه بود.


نمایشگاه صنعت مالی به عنوان بزرگترین رویداد ایران در زمینه بورس، بانک و بیمه شناخته می‌شود که سالانه با حضور جمع کثیری از شرکت‌های توانمند داخلی و خارجی در زمینه بورس، بانک و بیمه برپا شده و شرکت‌های مختلف به ارائه خدمات و اقدامات خود در این حوزه می‌پردازند و دستاوردهای خود را در معرض بازدید دست‌اندرکاران و متخصصان این عرصه قرار می دهند.


گروه مالی صبا تامین نیز با در نظر گرفتن روند تقاضای بازار و سمت و سوی رشد این عرصه، فعالیت‌ها و نوآوری‌های جدید خود را در این نمایشگاه معرفی کرد که از جمله آن می‌توان به «رونمایی از صندوق سرمایه‌گذاری بازنشستگی صباتامین»، «صندوق بخشی پتروصبا»، «سامانه فروش آنلاین ریسک بی ریسک» و ... اشاره کرد.


همچنین چندین تفاهم‌نامه همکاری نیز در حاشیه این نمایشگاه میان گروه مالی صبا تامین و شرکت‌های مختلف به امضا رسید و رایزنی‌های متعددی نیز برای انجام همکاری‌های بیشتر و بهره‌گیری از خدمات صباتامین صورت گرفت.


غرفه گروه مالی صبا تامین در پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت مالی میزبان شمار قابل توجهی از مدیران و مسئولان عالی رتبه کشوری، ازجمله دکتر علیرضا عسگریان معاون رفاه و امور اقتصادی وزات تعاون، کار و رفاه اجتماعی، دکتر مجید عشقی، رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار، ، دکتر وحید زارع فکری، مدیرکل دفتر هماهنگی اقتصادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و سید حجت کاظمی، مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد اشاره کرد.


دکتر گودرزی مدیرعامل شرکت بورس مجتبی حمیدیان، مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی ایران، حسین ملازاده، مدیرعامل شرکت رایتل، علیرضا ناصرپور، عضو هیات مدیره سازمان بورس و اوراق بهادار، دکتر مسعود اسم خانی مدیرعامل تاپیکو و مدیران مختلف نهادهای مالی و سرمایه‌گذاری ، مدیران بانک رفاه، ملت، صادرات و شهر نیز از دیگر مهمانان و بازدیدکنندگان غرفه گروه مالی صبا تامین در پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت مالی بودند.


همچنین هزاران نفر از حاضران در این نمایشگاه نیز از غرفه گروه مالی صبا تامین در نمایشگاه صنعت مالی بازدید کرده و دوره‌های آموزشی و کارگاه‌های آکادمی صبا شرکت کردند.


یکی از برنامه‌های پیش‌بینی شده از سوی گروه مالی صبا تامین برای این نمایشگاه، برگزاری کارگاه‌های آموزشی بود که امکان حضور بازدیدکنندگان در آنها وجود دارد. آشنایی با صندوق های بخشی و صنعت پتروشیمی، آشنایی با سبدگردان اختصاصی، آشنایی با اوراق بدهی و صندوق‌های درآمد ثابت و … از جمله این کارگاه‌هاست که تا آخرین روز نمایشگاه در تاریخ ۱۹ خردادماه برگزار می شود.

انتهای خبر

0
0