بااقتصاد
1398/12/11
13:21
ون گازسوز تابستان راهی بازار می‌شود / طی سه سال آینده ۱۰ هزار ون گازسوز به بازار عرضه می‌شود

مدیرعامل شرکت تحقیقات موتور ایران خودرو در سخنانی اعلام کرد ون گازسوز ون وانای گازسوز تابستان راهی بازار می‌شود و طی سه سال آینده ۱۰ هزار خودروی گازسوز به بازار عرضه خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری بااقتصاد، به گزارش روز یکشنبه ایران خودرو، «مهدی رجبعلی» افزود: در مصوبه دولت، استفاده از خودروهای برقی و گازی بین هشت تا ۱۰ هزار دلار در تعریف‌های مختلف مورد حمایت قرار می‌گیرد.


وی بیان‌داشت: با توجه به تولید موتور ای.اف.۷ گازسوز توسط ایران‌خودرو که دارای مطلوبیت بالایی در بین محصولات گازسوز است، بهره‌مندی از نسخه پرخوران (توربو) آن با توجه به حجم و قدرت در موتورهای ون در دستور کار قرار گرفته است.


رجبعلی با بیان اینکه افزایش قیمت بنزین تعداد متقاضی خودروی گازسوز را افزایش داده است، گفت: پیش‌بینی می‌شود پس از عرضه ۱۰ هزار خودرو ون گازسوز که در توافق با وزارت کشور در سه سال انجام خواهد شد، بتوانیم تعداد بیشتری از این خودرو را به متقاضیان در ناوگان حمل و نقل سازمان‌های مختلف عرضه کنیم.


به گزارش ایران‌خودرو، ون وانا برای مسافران شرایط ارگونومی بسیار مطلوب تری نسبت به ون‌های فرسوده موجود دارد، سقف آن بلندتر بوده و صندلی مزاحمی هم ندارد.


منبع: ایرنا


انتهای خبر

0
0