بورس۲۴
1403/08/01
18:49
"وهور" و تغییر نرخ قرارداد خرید شرکت برق سبز منجیل

به گزارش کدال نگر بورس ۲۴، شرکت گروه سرمایه گذاری انرژی امید تابان هور از تغییر نرخ قرارداد خرید شرکت برق سبز منجیل خبر داد.

به گزارش کدال نگر بورس۲۴ ، شرکت گروه سرمایه گذاری انرژی امید تابان هور اظهار داشت: شرکت تولید نیروی برق سبز منجیل از شرکت های فرعی این هلدینگ بوده و مالکیت ۹۹.۵۸٪ آن شرکت در اختیار شرکت گروه سرمایه گذاری انرژی امید تابان هور می‌باشد که در سال ۱۳۹۶ از طریق مزایده در سازمان خصوصی سازی مالک آن گردیده است. و مطابق با قرارداد فی مابین سازمان خصوصی سازی و این شرکت نرخ سود اقساط پرداختی بابت این قرارداد ۱۰٪ بوده است.


لیکن برابر ادعای سازمان خصوصی سازی در سال ۱۴۰۱ مبنی بر آنکه شرکت گروه سرمایه گذاری انرژی امید تابان هور به عنوان یکی از زیرمجموعه های شرکت گروه سرمایه گذاری امید، بخش خصوصی واقعی به حساب نمی آید، درخواست تغییر نرخ سود اقساط را به ۱۳٪ نموده است که پس از طی مراتب قانونی از مراجع ذی صلاح منجر به صدور حکم به نفع آن سازمان و تغییر نرخ سود اقساط و شناسایی هزینه‌ای جمعا به مبلغ حدودا ۱.۰۹۰ میلیارد ریال گردیده است که باتوجه به اعتراض این شرکت در محاسبه مبلغ مذکور در مراجع ذی صلاح، مبلغ نهایی نشده است.


با عنایت به موارد مطروحه در صورت قطعی شدن نتایج، این مهم به اطلاع سازمان محترم بورس و اوراق بهادار و سهامداران محترم خواهد رسید.

وهور
انتهای خبر

0
0